וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ אוחנה: "השמאל לא ייבנה מהחמגשיות, מחטטים בחיי נתניהו"

חבר מפלגתו של ראש הממשלה נחלץ ב"שבתרבות" בבאר שבע להגנת רעייתו בשל כתב האישום הצפוי נגדה בגין קבלת דבר במרמה. ח"כ שפיר השיבה לו כי הזוג נתניהו "רואים בעצמם משפחת מלוכה ואת עם ישראל כנתינים"

ח"כ אמיר אוחנה ב"שבתרבות" בבאר שבע, 9 בספטמבר 2017. דוברות עיריית באר שבע,
"למיטב ידיעתי היא אדם ישר אבל פגשתי אותה רק חמש פעמים". אוחנה/דוברות עיריית באר שבע

ח"כ אמיר אוחנה (הליכוד) התייצב היום (שבת) להגנה על ראש הממשלה בנימין נתניהו ועל רעייתו שרה באירוע "שבתרבות" בבאר שבע, בעקבות הודעת היועץ המשפטי לממשלה אתמול כי יגיש נגדה כתב אישום בכפוף לשימוע בגין קבלת דבר במרמה בשל "פרשת המעונות" ואמר כי מתנהלת נגדם רדיפה. לדברי אוחנה, "די מביך שכך מבקש השמאל לזכות בשלטון ובאהדת העם: חיטוט בלתי פוסק בנבכי הנבכים של חייהם האישיים של בני משפחת נתניהו, במקום בהצגת אלטרנטיבה אידאולוגית לדרכנו. השמאל לא יבנה מהחמגשיות".

הוא הוסיף כי הזכות להליך שימוע במסגרת כתב האישום אינה רק דבר טכני וכי היא "הרבה פעמים מביאה לכך שלא יוגש כתב אישום בסופו של דבר". עוד אמר אוחנה כי "מדובר על חקירה אחת מתוך שבע חקירות שהיו בזמנו, אני רוצה להגיד ההר הוליד עכבר". לדבריו, "כל ראש ממשלה אם היו נוברים בחייו האישים, היו מגיעים לדברים חמורים הרבה הרבה יותר מנתניהו. ראש הממשלה הוא אדם ישר, למיטב ידיעתי, גם רעייתו אבל פגשתי אותה חמש פעמים בחיי".

עוד בוואלה! NEWS:
"אירמה" בדרך לפלורידה: יותר מ-5 מיליון הונחו להתפנות
עשרות הרוגים ברעידה במקסיקו: "האדמה זזה כפי שלא ראיתי מעולם"
משבת לשבת: הקרב על הכדורגל בסוף השבוע החל כבר לפני 86 שנה

ND ערוץ 10 דווח כי האישום המתגבש נגד שרה נתניהו בפרשת המעונות הוא הזמנת ארוחות בעשרות אלפי ש'. מערכת וואלה! NEWS
בני הזוג נתניהו בסעודה במעונם עם בני הזוג טראמפ, במאי/מערכת וואלה! NEWS

באותו אירוע השתתפה גם ח"כ סתיו שפיר שתקפה התנהלותם של בני הזוג נתניהו ואמרה כי הם "רואים בעצמם משפחת מלוכה ואת עם ישראל כנתינים". לדבריה, "לא ייתכן שבזמן שנכים זועקים לתוספת עלובה של 2000 שקל כדי לחיות משפחת נתניהו מעדיפה להתפנק בכספי ציבור לטובתה האישית, כאילו אין מדינה ואזרחים מחוץ לארמון בבלפור".

שפיר התייחסה גם לחקירות נוספות הנוגעות לנתניהו ולסביבתו הקרובה ואמרה כי "מסוכן להמשיך להפקיד את ביטחון ישראל בידיו של אדם שרוב מקורביו מבלים בחדרי החקירות יותר מבחדרי הישיבות, גם אם ידע וגם אם לא ידע על השחיתות". לדבריה, "אנו מגלים ראש ממשלה שמקיף את עצמו באנשים שחושבים שמזלזלים בחוק ובעיקר באחריות העצומה שלהם כלפי ישראל - היום ברור לכולנו שנתניהו או מושחת או עיוור למה שקורה מול עיניו. שני הדברים מסוכנים".

עוד באותו נושא

מרמה בסך 359 אלף שקלים: שרה נתניהו תואשם בפרשת המעונות

לכתבה המלאה

יעלון: מבחינה ציבורית ראש הממשלה צריך להתפטר מיד

באירוע נפרד בנתניה התייחס שר הביטחון לשעבר משה יעלון לחקירת "פרשת הצוללות" ואמר כי "הגיע הזמן שיהיה פה ראש ממשלה שאין על מה לחקור אותו. מבחינה ציבורית ראש הממשלה צריך להתפטר מיד". יעלון הוסיף כי הוא מצר על כך ש"נהיינו מדינה שהושחתה על ידי פוליטיקאים".

עוד אמר יעלון כי, "אנשים לא מבינים עד כמה השחיתות פוגעת בכל אחד מאיתנו, תחשבו מה ניתן היה לעשות עם שני מיליארד אירו במקום ללכת על עסקת כלי שיט שאין צורך בהם". לדבריו, "יש חוסר אמון בהנהגה, אם השיקולים למעלה הם לא נקיים אני לא בטוח שאין לכך השפעה גם על הגיוס לצה"ל".

באירוע נוסף בחולון התייחס גם היועץ הפוליטי לשעבר אלדד יניב ל"פרשת הצוללות" ואמר כי "הרבה שנים הציבור הישראלי לא היה עירני לשחיתויות ומאז ההפגנות בפתח תקווה הציבור הישראלי התעורר ומגלה דבר ועוד דבר, הדברים משתנים". יניב התייחס גם הוא לכתב האישום הצפוי נגד רעיית ראש הממשלה והסיף כי "לא היו פותחים נגד שרה נתניהו חקירה על אוכל שהזמינה. פתחו נגדה חקירה בגלל זיוף חשבוניות. שרה נתניהו קשורה לכך ולכן זה עניין פלילי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"חוסר אמון בהנהגה". השר לשעבר יעלון/מערכת וואלה!, צילום מסך
הפגנה נגד היועמ"ש אביחי מנדלבליט מול ביתו בפ"ת 3.9.17. ראובן קסטרו
הפגנת מחאה בפתח תקווה נגד היועמ"ש מנדלבליט, בשבוע שעבר/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully