וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב ת"א חשוד ששילם לסוכנים סמויים שיפגעו בבן הזוג של גרושתו

8.9.2017 / 12:27

כתב אישום יוגש נגד ירון אמסטט, תושב תל אביב החשוד שביקש "לקנוס" את בן הזוג של אשתו לשעבר והציע לסוכנים 20 אלף שקל כדי שירו בו בברכיו. בנוסף הוא חשוד בהצתת עסק שהיה מסוכסך עם בעליו

צלמים זמניים מורשים

משטרת מחוז מרכז הודיעה היום (שישי) על גיבוש תשתית ראייתית נגד רומן אמסטט, תושב תל אביב בן 47, בחשד שהציע לשני גברים עשרות אלפי שקלים על מנת שיפגעו בגבר שניהל קשר אינטימי עם גרושתו, וירו בו בברכיו.

אמסטט חשוד בנוסף כי שלח אנשים להצית בית עסק לציוד דנטלי בהרצליה, בעקבות סכסוך עם בעליו שזכה בתביעה שהגיש נגדו. ביום ראשון הקרוב צפוי להיות מוגש כתב אישום נגד אמסטט לבית המשפט המחוזי בתל אביב. על זהותו של הגבר שבו ביקש לכאורה אמסטט לפגוע הוטל צו איסור פרסום.

תיעוד ניסיון הצתת עסק בהרצליה ביוני 2016 במסגרת החשדות נגד ירון אמסטט. ללא קרדיט, מערכת וואלה!
תיעוד ניסיון הצתת העסק בהרצליה, ביוני בשנה שעברה/מערכת וואלה!, ללא קרדיט

מחקירת המשטרה עלה כי אמסטט, המחזיק בבעלותו עסק לחלפנות כספים ("צ'יינג'") והוגדר כמי שמזוהה עם ארגון פשיעה מאזור השפלה, פנה לרומן אגרונוב, תושב אופקים בן 30, ולאדם נוסף והציע להם לדקור את הגבר שהיה בקשר עם אשתו לשעבר. אמסטט הציג לשניים את תמונתו של הגבר ואלה ערכו סיור בסמוך למקום עבודתו בדרום הארץ.

בחודש שעבר נשלחו שני סוכני משטרה סמויים אל אמסטט והציגו את עצמם כמי שנשלחו בידי אגרונוב והאדם הנוסף שאליו פנה. אמסטט חזר בפני שני הסוכנים הסמויים על בקשתו לפגוע באותו אדם והציע להם 20 אלף שקלים בתמורה לכך.

בפגישה נוספת עם הסוכנים הסמויים הוא נשאל על ידם האם הוא רוצה לפגוע באותו גבר באמצעות מקל אך בתגובה הוא סימן בידיו תנועה של ירי לברכיים, לכאורה. על פי החשד אמסטט אמר לשני הסוכנים כי לאחר שיפגעו בו יהיה ניתן לסחוט מאותו אדם סכום של 250 עד 300 אלף שקל באמצעות בוררות.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

אמסטט חשוד עוד בהצתת עסק בהרצליה בגין סכסוך עם בעליו

עוד נמסר כי לאחרונה נשפט אמסטט באשמת איומים נגד אותו גבר בגין הקשר שניהל עם גרושתו ואף נשלח למעצר בית במהלך המשפט. המשטרה חושדת כי לפני כמה חודשים ניסה אמסטט "לגבות קנס" מקורבנו בגין תקופת מעצר הבית שריצה ומשלא עלה בידיו לעשות זאת ניסה לקדם את הפגיעה בו.

בחקירתו של אמסטט עלה עוד כי שלח על פי החשד בחודש יוני בשנה שעברה את אגרונוב ואדם אחר להצית בית עסק לציוד דנטלי בהרצליה. זאת, לאחר שהסתכסך עם בעל העסק שסירב להמשיך ולהשכיר לו נכס ששימש אותו להפעלת מסעדה בתל אביב. המשטרה חושדת כי גם במקרה זה ביקש אמסטט "לקנוס" את בעל העסק שזכה בתביעה נגדו ולאחר שלא קיבל את מבוקשו שלח את השניים לכאורה להצית את המקום.

תיעוד ניסיון הצתת עסק בהרצליה ביוני 2016 במסגרת החשדות נגד ירון אמסטט. ללא קרדיט, מערכת וואלה!
בית העסק שהוצת בהרצליה/מערכת וואלה!, ללא קרדיט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully