וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסוי חברתי: מה לדעתכם קרה כשגברים פגשו אישה ערומה ברחוב?

12.9.2017 / 8:39

סרטון שצולם באיטליה מציג אישה, שצועדת ערומה בציבור כדי לבצע "ניסוי חברתי" ואז היא נתקלה בחבורת גברים. אתם מוזמנים לנחש לבד מה קרה אז ולמה זה נגמר בקנס שלה

עריכה: יוסי אלטר

איך הייתם מגיבים אם באמצע הרחוב הייתם מבחינים באישה שצועדת ערומה כביום היוולדה, כאילו אין שום דבר חריג בהתנהגות שלה? ובכן, זה בדיוק מה שקיוותה לגלות אישה בבולוניה, איטליה - והממצאים שלה לא מעודדים.

הסרטון שמציג את האירוע מתחיל כאשר האישה צועדת ערומה ברחוב, ומסביבה חבורה של גברים. אחד מהם אף הניח את ידו על כתפה, אך היא ניערה אותו ממנה והמשיכה ללכת, בזמן שהגברים ממשיכים ללכת אחריה ולהציק לה. אחרי מספר רגעים, היא הסתובבה ואמרה להם: "זהו ניסוי חברתי, כדי להוכיח שכולנו אנשים טובים. אתם טובים, נכון בנים?".

עוד בנושא
אישה רקדה בעירום מלא ויצרה פקק ענק עד שנהג עצבני טיפל בה
רכבה ערומה על אופניים בסרטון שהסתיים בצורה כואבת במיוחד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בעוד חלק מהאנשים מגנים את התנהגות הגברים, אחרים מתקשים להבין מה ניסתה האישה להוכיח בניסוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

היא חייכה לעברם, הסתובבה והמשיכה ללכת, אך הם לא ויתרו. הם המשיכו לעקוב אחריה, לצלם ולצעוק. הסרטון מעורר המחלוקת מסתיים בכך שהאישה מגיעה לגרם מדרגות, ומשאירה את חבורת הגברים מאחוריה.

בנוסף, מסתבר כי הניסוי החברתי יעלה לה ביוקר, שכן על פי הדיווחים היא נקנסה ב-3,000 יורו על התערטלות בציבור. בינתיים, הדעות לגבי הסרטון חלוקות - בעוד חלק מהאנשים מגנים את התנהגות הגברים, אחרים מתקשים להבין מה בדיוק ניסתה האישה להוכיח בניסוי.

עוד באותו נושא

הדוגמנית יצאה לטייל ברחוב חצי ערומה - האם מישהו ישים לב?

לכתבה המלאה

ככה זה נראה כשאישה ערומה הולכת ברחוב וכולם מתעלמים

"כמובן שההתנהגות של הגברים האלה היא לא מקובלת", כתב אחד מהם, "אבל אני לא מבין איזו נקודה בדיוק היא ניסתה להעביר". אחד אחר כתב: "הם התנהגו כאילו לא ראו אף פעם אישה ערומה".

אז מה אתם אומרים? מה היה קורה אם ניסוי כזה היה נערך בישראל?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully