וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כחלון: "נהיה המפלגה השנייה בגודלה בבחירות הבאות עם 20 מנדטים"

7.9.2017 / 22:45

שר האוצר אמר בהרמת כוסית של מפלגתו כי הוא צופה שמפלגתו תעמוד במקום השני, וביקר במרומז את המחנה הציוני בראשותו של אבי גבאי שערק ממפלגתו. "יושבות מפלגות, מקשקשות וטוענות לשלטון עם אפס ניסיון ואפס מעשים"

שר האוצר משה כחלון. מרץ 2016. ראובן קסטרו
כחלון/ראובן קסטרו

יו"ר כולנו, שר האוצר משה כחלון, אמר הערב (חמישי) כי "מפלגת כולנו תתייצב בבחירות הבאות כמפלגה השנייה בגודלה". באירוע הרמת כוסית למפלגתו, אמר: "יש פה שלט עם 20 מנדטים – זה מה שיהיה. שכולם יפנטזו וידמיינו מה שהם רוצים, זאת המציאות. אנחנו נתייצב כמפלגת מרכז ימין חברתית כלכלית. אנחנו נהיה המפלגה השנייה בזכותכם ובזכות חברי הכנסת".

"בזמן האחרון אנחנו שומעים בתקשורת כל מיני תרחישים פוליטיים ופרשנויות שונות על דילים וחבירות. כמובן שאלה סקרים שמודלפים מטעם מפלגות", אמר. "אני רוצה להגיד כאן הערב בצורה חדה וברורה – מפלגת כולנו תתייצב בבחירות הבאות כמפלגה השנייה בגודלה בכנסת".

כחלון המשיך ורמז למפלגת המחנה הציוני בראשותו של אבי גבאי, שערק מכולנו וזכה בבחירות ליו"ר העבודה. "הציבור יודע מי עושה ומי מדבר. כשנגיע לקמפיין יראו מה עשינו. אני רוצה לראות את ההוכחות של המפלגות האחרות. יושבות מפלגות, מקשקשות, מברברות וטוענות לשלטון, עם אפס ניסיון ואפס מעשים. העם יבחר בנו ללא ספק כמפלגה השנייה בגודלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully