וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היועמ"ש צפוי להודיע היום על הגשת כתב אישום נגד שרה נתניהו

לפי פרסום בחדשות 2, אביחי מנדלבליט יודיע על הגשת כתב אישום נגד רעיית ראש הממשלה בפרשת המעונות. האישום המתגבש עוסק בהזמנת ארוחות משפים של מסעדות יוקרה בעשרות אלפי שקלים. משפחת נתניהו: "הטענות אבסורדיות ויוכחו כמופרכות"

הקלטה: מתוך ראיון לתכנית של ניב רסקין בגל"צ, עריכה: יאיר דניאל

היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט צפוי להודיע היום (שישי) על הגשת כתב אישום נגד שרה נתניהו בפרשת המעונות - כך פורסם אמש בחדשות 2. האישום המתגבש נגד רעיית ראש הממשלה הוא הזמנת ארוחות משפים של מסעדות יוקרה בעשרות אלפי שקלים, לפי דיווחים קודמים בתחילת השבוע.

הפרקליטות הודיעה בשבוע שעבר לבג"ץ כי ההחלטה אם להעמיד לדין את רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו בפרשת המעונות תתקבל בקרוב. זאת בתגובה לעתירה, שבה נאמר כי התיק נמצא בישורת האחרונה שלו ולכן יש לדחות את העתירה של העיתונאי אורי משגב.

עוד בוואלה! NEWS:
חיסול באשדוד: גבר כבן 30 נורה למוות על ידי אופנוען שנמלט מן המקום
ראש אמ"ן אחרי התקיפה בסוריה: "אנו מטפלים באיומים בנחישות"
העירייה לא הנגישה את הכיתה עבור תלמידה לקויית שמיעה: "חלמאות"

שרה נתניהו. AP
הודעה על כתב אישום צפויה כבר מחר. נתניהו/AP

ההודעה על הגשת כתב האישום נגד נתניהו, אם אכן תתקבל, תתרחש לאחר יותר משנה מאז שהעבירה המשטרה המלצה לעשות זאת. ואולם, בפרקליטות ביקשו השלמות חקירה נוספות והתיק הועבר בחזרה אל פרקליטות מחוז ירושלים לצורך כך.

מטעם משפחת נתניהו נמסר בתגובה לפרסום כי "הטענות כנגד רעיית ראש הממשלה הן אבסורדיות ויוכחו כמופרכות. שרה נתניהו היא אישה אמיצה וישרה ומעולם לא נפל פגם כלשהו במעשיה. לצד עבודתה כפסיכולוגית חינוכית מומחית המטפלת בילדים מדי שבוע, היא מקדישה זמן רב לסיוע לילדים חולי סרטן, לניצולי שואה ולחיילים בודדים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אביחי מנדלבליט במהלך ועידת משפט 29.8.17. מגד גוזני, מערכת וואלה! NEWS
צפוי להודיע על הגשת כתב אישום. היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט/מערכת וואלה! NEWS, מגד גוזני

בנוסף נמסר מטעם משפחתו של ראש הממשלה כי "העלייה התלולה בהוצאות הארוחות במעון ראש הממשלה נגרמה כתוצאה מעבירות שביצע אב הבית הבעייתי מני נפתלי, עד מדינה עבריין ושקרן סדרתי. ההוצאה החודשית הממוצעת על ארוחות מוזמנות בתקופה שבה נפתלי כיהן כאב הבית היא פי חמישה. לעומת הממוצע החודשי בארבע השנים שלאחר מכן, כשנפתלי לא עבד שם. זה אומר הכל. נפתלי טופל האשמות שווא על רעיית ראש הממשלה כדי למלט את עצמו מאחריות לעבירות שביצע".

עוד ציינו כי "לא זו בלבד שרעיית ראש הממשלה לא עברה שום עבירה - אלא שעצם העיסוק במזון של ראש הממשלה נתניהו, שפועל סביב השעון למען המדינה וביטחונה, ובמזון של משפחתו הוא עיסוק פאתטי ואובססיבי. אף ראש ממשלה קודם לא זכה לחטטנות כזאת הגם שההוצאות של ראשי ממשלה אחרים על ארוחות היו זהות ולעתים אף גבוהות בהרבה. עד מתי תימשך ההתעסקות האובססיבית הזאת במשפחת נתניהו?".

(עדכון ראשון: 21:12)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully