וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קשה לקלוט את מידת הרוע": 20 שנות מאסר לצעיר שהורשע באונס

7.9.2017 / 14:36

בית המשפט המחוזי בבאר שבע שלח למאסר את קסאו טגניה, תושב אשדוד שאנס אישה בביתה תוך שהוא גורם לה חבלות חמורות במיוחד. "שאב הנאה סדיסטית מהמעשים, הנזק שנגרם למתלוננת קשה לתיאור"

אקדחים, אזיקים וניידת משטרה. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
19 שנים ועשרה חודשים מאחורי הסורגים/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

צעיר בן 27 הורשע באונס ונשלח ל-20 שנות מאסר - כל הפרטים:

- בית המשפט גזר מאסר של 19 שנים ו-10 חודשים על קסאו טגניה, תושב אשדוד בן 27 שאנס את תושבת העיר שהכיר באופן שטחי
- סעיפי האישום: אינוס בנסיבות מחמירות, חבלה חמורה ועבירות נלוות
- הנאשם סירב להודות במעשים, הקורבן נאלצה להעיד בבית המשפט
- בית המשפט: "הדעת מתקשה לקלוט את מידת הרוע והברוטאליות שהתגלו במעשיו של הנאשם"

כ-20 שנות מאסר נגזרו על קסאו טגניה, תושב אשדוד בן 27, שהורשע באונס תושבת העיר כבת 40 לפני כשנתיים. טגניה הורשע בעבירות של אינוס בנסיבות מחמירות, עבירות חבלה חמורות ועבירות נלוות באישה, שנאלצה להעיד בבית המשפט לאחר שהוא הכחיש את המיוחס לו לאורך כל ההליך.

על פי כתב האישום, טגניה נכנס לביתה של המותקפת נגד רצונה, ומבלי שהייתה לו היכרות קודמת של ממש עמה. הוא הכה אותה, גרם לה לשברים באף ובארובת העין, ודחף כרית קטנה לפיה כדי למנוע ממנה לצעוק. כשהמשיכה להיאבק בו הוא נשך את אצבע ידה השמאלית בחוזקה, כרת את חלקה העליון ודחף אותו לפיה.

בעת שדיממה, הוא הפשיט אותה ואנס אותה תוך שהוא ממשיך להכות אותה ולנשוך אותה. כשאמה הגיעה לדירה ודפקה בדלת, הוא חדל ממעשיו, וברח מהדירה כשהוא עירום כמעט לגמרי. המתלוננת, שסבלה ממילא ממצב נפשי ופיזי ירוד, נזקקה לטיפול רפואי ואשפוז.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ניידת משטרה. ראובן קסטרו
הנאנסת נאלצה להעיד במשפט/ראובן קסטרו

הנאשם כפר בהאשמות שיוחסו לו, ולפני כשלושה חודשים הוא הורשע בכולן, לאחר שהקורבן העידה על דוכן הנאשמים: אינוס בנסיבות מחמירות, חבלה חמורה, כניסה למקום מגורים כדי לבצע פשע, וגם איומים והיזק במזיד בגין התפרעות כלפי לקוחות בקיוסק באשדוד. היום גזר בית המשפט את דינו לעונש מאסר בפועל של 19 שנים, והפעיל עונשים על תנאי, בנוסף לקנס של 200 אלף שקל.

בגזר הדין נכתב: "הדעת מתקשה לקלוט את מידת הרוע והברוטאליות שהתגלו במעשיו של הנאשם. לא רק שהנאשם שבר במהלומות אגרוף את עצמות האף וארובת העין של המתלוננת, אלא שהוסיף ונשך בעוצמה את פניה, ואף קטע בנשיכה חלק מאצבעה. ההנאה הסדיסטית המתגלית במעשי הנאשם, באה לידי ביטוי בדרך בה חנק אותה באמצעות כרית... בדרך בה העביר את קטע האצבע הכרות מפיו לפיה של המתלוננת..., "ההודעה" שהודיע לה הנאשם, כשחיוך נסוך על פניו, כי מסכת הבלהות אותה היא עוברת עדיין ארוכה, ולבסוף אף בדרך הנוראה בה שיקע את גלגל עינה בלחיצה חזקה.... הנזק שנגרם למתלוננת קשה לתיאור......יש להניח כי אותות התנהגותו הבלתי נסלחת של הנאשם לא יימחו לעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully