וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש העסקים ארנון מילצ'ן נחקר באזהרה בלונדון במסגרת תיק 1000

6.9.2017 / 0:30

מילצ'ן נחקר בחשד שנתן שוחד לראש הממשלה בנימין נתניהו, במסגרת חקירת תיק 1000, כך דווח בחדשות 10. לפי דיווחים, מילצ'ן נחקר יותר מפעם אחת, ויש בגרסתו כדי לחזק את החשדות. מקורב לנתניהו: "הניסיון לייחס גוון לא ראוי לחברות חסר בסיס"

עדות מילצ'ן - כל הפרטים

- מילצ'ן נחקר בלונדון בחשד שנתן שוחד לראש הממשלה נתניהו
- לפי הדיווחים, הוא נחקר יותר מפעם אחת
- ראש הממשלה חשוד בתיק 1000 כי קיבל מתנות מאנשי עסקים
- החקירה: בגלל חשד שמילצ'ן ביקש מנתניהו סיוע לעסקיו

איש העסקים ארנון מילצ'ן נחקר באזהרה בשבוע שעבר בלונדון, בחשד שנתן שוחד לראש הממשלה בנימין נתניהו, כך פורסם אמש (שלישי) בחדשות 10. לפני חמישה חודשים נחקר מילצ'ן במסגרת תיק 1000 בביתו שבלוס אנג'לס על ידי חוקרים ישראלים שהגיעו לארצות הברית.

מהדיווח עולה כי החקירה באזהרה החלה בשל חשד שהוא ביקש להסתייע בנתניהו בנושאים שונים הקשורים לעסקיו. לפי גורמים המעורים בחקירה, מילצ'ן נחקר בשבוע שעבר יותר מפעם אחת, ויש בגרסתו כדי לחזק את החשדות.

פרקליטו של מילצ'ן, עו"ד בעז בן צור, הגיב כי "מילצ'ן התבקש להשלים עדותו ובהתאמה מסר עדות מלאה כפי שנהג בעבר, ופעל בתום לב כשטובת המדינה לנגד עיניו, תוך הקפדה על קיום הוראות החוק".

עוד בוואלה! NEWS:
מקורביו של ארנון מילצ'ן: "קמפיין השמצות מביך מטעם נושאי כלים"
דיווח: מילצ'ן חזר בו מעדותו; דוברו: "לא חל כל שינוי בעמדתו"
"מילצ'ן העיד: הזוג נתניהו הוא שדרש את טובות ההנאה"

ארנון מילצ'ן ובנימין נתניהו. AP,, לשכת העיתונות הממשלתית
נתניהו ומילצ'ן/לשכת העיתונות הממשלתית, AP,

מקורב לראש הממשלה מסר בתגובה כי "כל ניסיון לייחס גוון לא ראוי לחברות העמוקה ורבת השנים של ראש הממשלה נתניהו עם ארנון מילצ'ן הוא חסר בסיס וממילא נדון לכישלון. אנו חוזרים ואומרים, לא יהיה כלום כי לא היה כלום".

במסגרת תיק 1000 נבדק החשד כי אנשי העסקים מילצ'ן וג'יימס פאקר העניקו מתנות בשווי מאות אלפי שקלים לנתניהו ולרעייתו. אחרי חקירתו במרץ דווח בחדשות 2 כי מילצ'ן ריכך את גרסתו, וכי הדברים שמסר לחוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) מצומצמים הרבה יותר ממה שאמר בעדותו בחודש נובמבר אשתקד.

עיקר השינוי, על פי הדיווח, הוא בנוגע לסכומים שהעביר מילצ'ן לכאורה למשפחת נתניהו ולגבי ידיעתו של ראש הממשלה עצמו על אותם סכומים.

(עדכון ראשון 21:35)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully