וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורך הדין שנחקר בפרשת הצוללות: "רק רציתי להראות שאני נקי"

5.9.2017 / 19:51

"החוקרים בפרשה ממש תותחים", אמר עורך הדין דב הירש, ששוחרר אחרי יממה במעצר בחשד למעורבות בפרשת הצוללות. הירש נעצר בעקבות צ'ק שהיה ברשותו ועליו חתום גנור, ובשל העובדה כי הוא מייצג חברות העוסקות בסחר בנשק

צילום: מאצ'י הוף, עריכת וידאו: ניר חן

פרשת הצוללות: עדכונים אחרונים

- עו"ד דב הירש נחקר בפרשה - ושוחרר כעבור יום
- הירש: "גרסתי אומתה תוך זמן קצר"
- היועץ הפוליטי שלום שלמה מוסר עדות
- ההתפתחויות האחרונות התאפשרו בעקבות עדותו של עד המדינה מיקי גנור

עורך הדין דב הירש, שנעצר בפרשת הצוללות, שוחרר אתמול (שני) ממעצר שנמשך פחות מיממה. עו"ד הירש, תושב עפולה, נעצר בגלל צ'ק שהיה ברשותו ועליו חתום מיקי גנור. הצ'ק הועבר לידיו מרמי טייב, שגם הוא מתגורר בעפולה, ומשמש כיועצו של השר יובל שטייניץ. את הצ'ק, על סך עשרות אלפי שקלים, נתן טייב להירש לפני כמה שנים, כשכר טרחה עבור שירותיו בעסקת נדל"ן.

"החוקרים בפרשה ממש תותחים", אמר הירש לוואלה! NEWS, "עושים את העבודה בצורה מקצועית. הם אמתו את הגרסה שלי תוך זמן קצר". הירש סבור כי נעצר כיוון שהחוקרים סברו שהעובדה שהירש מייצג חברות העוסקות בסחר בנשק נראית להם חשודה. בדיעבד התברר כי הצ'ק שולם לו כשכר טרחה".

עוד בוואלה! NEWS:
פרשת הצוללות: יועצו הפוליטי של שטייניץ חשוד בלקיחת בשוחד
פרשת הצוללות: מפקד השייטת לשעבר ובכיר לשעבר בלשכת רה"מ עוכבו
ברקע פרשת הצוללות: ריבלין יטוס לגרמניה וייפגש עם מרקל

עו"ד דב הירש, מנחקרי תיק 3000 5.9.17. פייסבוק, מערכת וואלה! NEWS
עו"ד הירש. שוחרר אחרי פחות מיממה/מערכת וואלה! NEWS, פייסבוק

"לא ידעתי שהצ'ק הוא של גנור גם כשהתפוצצה הפרשה", אמר הירש, "זה היה תחת שם של חברה. אין לי כל טענות לחוקרים. הם ראו שיש בידי צ'ק של גנור, ושייצגתי כעורך דין בסחר בנשק. הם חקרו את הגרסה שלי, זו עבודתם". הירש ציין כי זכה ליחס הוגן בחקירה, מה שלדבריו, "אינו דבר מובן מאליו".

הירש לא כועס על טייב. "אני לא חושב שהוא ניסה להזיק לי, רק רציתי להראות לחוקרים שאני נקי". לאחר ששוחרר כתב בפייסבוק כי הוא מודה "לכל החברים היקרים שדאגו לי. ביום ראשון עוכבתי על ידי יחידת להב 433 לחקירה", כתב הירש, "בחשד למעורבות בפרשת הצוללות. בחקירה מסרתי את כל המידע הנדרש וזאת תוך הקפדה על חסיון המידע והעסקים של לקוחותיי. לשמחתי נדרשו למשטרה פחות מ-24 שעות כדי לאמת את עדותי".

"ייבוא, ייצוא וסחר באמצעי לחימה הוא ענף מסחר חשוב, ועצוב שכיום כמעט כל העוסקים בתחום מתגלגלים לחדרי החקירות. תודה גם למלעיזים שניסו לחגוג על 'המעצר'", כתב.

רמי טייב, יועצו לשעבר של השר שטייניץ בהארכת מעצר בעקבות מעורבתו בפרשת הצוללות, השלום ראשון לציון, 4 באוגוסט 2017. אבי כהן
טייב, בבית המשפט/אבי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully