וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרגיל צה"ל וחדר האוכל של פוניבז': המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

הילה קובו

5.9.2017 / 14:00

צילום:אבי כהן, מאצ'י הוף, שי מכלוף, ניב אהרונסון, גדעון צנטנר, רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשתה של הילה קובו:


השופטת אסתר חיות מונתה לנשיאת בית המשפט העליון לשש השנים הקרובות. אמרי סדן, כתב וואלה! NEWS לעניני משפט, דווח על המינוי והאתגרים הטמונים בחובו.

פרשת הצוללות, אחרי שהותר לפרסום שמו של השר לשעבר מודי זנדברג, היום הותר לפרסום שמו של מפקד השייטת לשעבר שי ברוש. אור רביד, כתב וואלה! NEWS דווח מלהב 433 .

אלפי חיילים משתתפים החל מהיום בתרגיל צבאי ענק ויחיד מסוגו המדמה מלחמה נגד חיזבאללה. אמיר בוחבוט, הפרשן הצבאי של וואלה! NEWS עם הפרטים.

מועצת הבטחון של האו"ם דנה אתמול במשבר עם קוריאה הצפונית, עמרי נחמיאס, שליח וואלה! NEWS לוושינגטון על הדיווחים לפיהם נשיא ארה"ב טראמפ אינו שולל אופציה צבאית.

מאבק אלים מתרחש בימים האחרונים באחת הישיבות היוקרתיות של העולם החרדי. יקי אדמקר,הכתב לענייני חרדים על הנעשה בחדר האוכל של פוניבז'.

20 שנה לאסון השייטת בו נהרגו 11 לוחמים ורופא במהלך החילוץ. שר השיכון ואלוף במילואים יואב גלנט, שהיה מפקד השייטת עד זמן קצר לפני האסון וחקר את הנושא הזה לעומקו בראיון.

שר הביטחון אביגדור ליברמן הנחה את מפקד גל"צ הנכנס, שמעון אלקבץ, לבצע מספר שינויים בתחנה, ובהם איסור על השמעת שירים של זמרים שהיו סרבני מצפון בתחנות גלי צה"ל וגלגלצ וכן איסור לראיין אותם. שגיא בן נון, כתב וואלה! תרבות שוחח עם גורם בתחנה.

הקרנה מוצלחת לסרט הישראלי "הבן דוד" של צחי גראד אמש. אבנר שביט, מבקר הקולנוע ושליח וואלה תרבות דווח מפסטיבל ונציה.

נבחרת הכדורגל תילחם הערב על כבודה מול איטליה ,שליח וואלה ספורט איציק יצחקי דווח מרג'יו אמיליה .

עונת גדיד התמרים בעיצומה בערבה: לא פחות מ5,000 טונות תמרים נקטפים שם בימים אלה לקראת ראש השנה. יניר יגנה כתב וואלה! NEWS הדרים לקיבוץ קטורה.


הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully