וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מואשם בעבירות מין בנערים שוחרר - כי לא נשפט באזור מגוריו

שופט בית משפט השלום בבאר שבע מחק כתב אישום שהוגש נגד תושב פתח תקווה בגין עבירות מין. זאת אחרי שהשופט קיבל את טענת הסנגורית, שלפיה לבית המשפט אין סמכות בנושא. הפרקליטות תערער למחוזי

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
כתב האישום נמחק/ראובן קסטרו

פרקליטות מחוז הדרום הגישה אתמול (ראשון) לבית משפט השלום בבאר שבע כתב אישום נגד תושב פתח תקווה, בגין כמה ניסיונות לביצוע למעשה מגונה בנערה בת 14, ובניסיון להטרדה מינית של נער בן 15. למרות זאת, השופט אמיר דורון החליט למחוק את האישום – משום שהנאשם מתגורר מחוז לאזור הדרום.

מהתיאורים שצוינו בכתב האישום עולה כי האיש שוחח בצ'אט כמה פעמים עם סוכנת משטרתית שהתחזתה לילדה בת 13. בשיחות הללו הציעה לה האיש להוריד את חולצתה ולהראות לו את החזה שלה. הוא אף ביקש ממנה לגעת בחזה למרות שציינה בשיחתם כי היא בת 13.

עוד בוואלה! NEWS:
מקורבים תחת חקירה: הכוורת של השר שטייניץ מסתבכת בפרשת הצוללות
דיווח בקוריאה הדרומית: הצפון נערך לשיגור טיל בין-יבשתי נוסף
"תודה שלא נתת לי למות": האמנית שזכתה בחיים חדשים קברה את לבה

אשר דהאן, בית משפט באר שבע, 2011. שי מכלוף
טענת הסנגורית התקבלה. בית המשפט בבאר שבע/שי מכלוף

האיש המשיך לשוחח עם הסוכנת המשטרתית, זאת למרות שידע מהו גילה. הוא ביקש ממנה להתפשט מול המצלמה, ולאחר מכן הציע לה "להתפשט יחד". אחר כך צוין בכתב האישום כי האיש ביצע מעשה מגונה "בסברו כי מדובר בקטינה". בשיחה אחרת שניהל האיש עם הסוכנת הוא ביקש ממנה שוב להוריד את חולצתה וביצע מעשה מגונה. לאחר מכן הוא ביקש מהסוכנת לרקוד עבורו וחזר על בקשתו לראות את החזה שלה.

התיאורים הללו הובאו בפני השופט דורון, אולם הוא החליט למחוק את כתב האישום, זאת בעקבות טיעוני הסנגורית של הנאשם. לדבריה, קיימת חוסר סמכות מקומית לבית המשפט, זאת משום שהאיש אינו מתגורר בתחום השיפוט של בית משפט השלום בבאר שבע. משמעות הדבר היא שהפרקליטות תצטרך לערוך לנאשם שימוע לפני הגשת כתב אישום נוסף, שלא בטוח שיוגש כלל עם שחרורו ממעצר.

אתמול הגישה הפרקליטות כתב אישום נגד תושב פתח תקווה אך השופט החלט למחוק את כתב האישום מכיוון שהסנגורית של הנאשם טענה לחוסר סמכות מקומית עקב שהוא לא גר בתחום בית משפט השלום בבאר שבע. המשמעות ההחלטה היא שהפרקליטות תצטרך לערוך שימוע לחשוד לפני הגשת כתב אישום נוסף, שכרגע לא בטוח שיוגש שהחשוד שוחרר ממעצר. בשלב זה, בפרקליטות מתכוונים להגיש ערעור לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כדי לבטל את מחיקת כתב האישום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully