וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדות מפנים: צבא ארה"ב מסתיר גופות של חייזרים מתחת לבסיס חיל האוויר

4.9.2017 / 8:44

עובד לשעבר בבסיס חיל האוויר האמריקאי טוען שהצבא מסתיר גופות של חייזרים מימי תקרית רוזוול במנהרות חשאיות מתחת לאדמה - וגם טוען שיש לו ראיות

Slidebox media

בסרטון - טריילר לסרט שמציג תמונות חדשות של גופת החייזר מרוזוול

האם בסיס חיל האוויר האמריקאי הוא ביתם של חייזרים מתים - וחיים - מתקרית רוזוול? ריימונד שימנקסי, מדען ומהנדס שעבד 39 שנים בבסיס חיל האוויר רייט פטרסון שבאוהיו, טוען זאת בספרו החדש "50 גוונים של אפורים" (כן, כמעט כמו).

שימנקסי הוא העובד היחיד שהחליט לחשוף פרטים סודיים על חיל האוויר האמריקאי, כך שאין אף אחד שיכול לגבות או לאמת את דבריו. אולם, הוא טוען שבספרו הוא יחשוף כמה ראיות שיתמכו בדבריו - כולל תמונות ומסמכים. לדבריו, חייזרים מתקרית רוזוול ב-1947 הובאו אל בסיס חיל האוויר ונשמרים עד היום במנהרות תת קרקעיות. הוא עצמו לא נתקל בהם, אולם כבר בשבוע הראשון בעבודה שלו הוא נשאל ע"י ה"חופף" שלו האם הוא שמע על "החייזרים שלנו"?

עדות על חייזרים ברוזוול. צילום מסך
האם זה מה שמסתתר מתחת לבסיס חיל האוויר האמריקאי?/צילום מסך

עוד בנושא:

בשיחה עם סאן אונליין, אמר שימנקסי: "הפרט המעניין ביותר כאן הוא שאף אחד לא אמר לי 'אין לנו שום חייזרים פה, יא מטורף'. ראיתי המון חיוכים אבל שום הכחשות. חקרתי מיקומים בבסיס שחשבתי שיכולים להכיל רמזים להיסטוריה של המקום והקשר שלו לחוצנים". בנוסף, הוא טוען שנפגש שלוש פעמים עם טיפוסים בסגנון "גברים בשחור" ומאמין שהם ריגלו אחריו כדי להסתיר ראיות. הוא תיאר אותם כ"גברים שלבושים בחליפות שחורות וכובעים גם בשיא הקיץ".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ריימונד שימנקסי טוען שהצבא האמריקאי מסתיר חייזרים מתחת לבסיס חיל האוויר/מערכת וואלה!, צילום מסך

תקרית רוזוול שהתרחשה ב-8 ביולי 1947, הובילה רבים להאמין שעב"מ התרסק ליד העיירה רוזוול שבניו מקסיקו, ארה"ב, וכי חולצו משם גופות של חוצנים ופריטים אחרים שמקורם בטכנולוגיה חוצנית. צבא ארה"ב טען שהשברים שנמצאו במקום הם שרידים של כדור פורח ניסיוני, אולם המאמינים סבורים כי במקום התרסק כלי טיס חוצני ושבצבא ארה"ב מעלימים את המידע מהציבור.

שימנקסי מתאר בספרו ארבעה אתרי קבורה פוטנציאלים של חייזרים שהועברו ככל הנראה מהעיירה רוזוול. הוא טוען גם שלדעתו שמונה חייזרים קבורים מתחת לחניון שליד חטיבת הטכנולוגיות הזרות (שם עושים הנדסה הפוכה לטכנולוגיה חוצנית).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully