וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרה נתניהו עברה פוליגרף מטעמה על פרשת המעונות: "דוברת אמת"

2.9.2017 / 18:36

רעיית ראש הממשלה, שנגדה מתגבש כתב אישום בגין גלגול הוצאות פרטיות על קופת המדינה, הכחישה כי הורתה לעובדים לנפח את מספר המשתתפים בארוחות או שהייתה מודעת להפרת נהלים. לפי המכון שבו עברה את הבדיקה, היא לא שיקרה, אך לפוליגרף אין משקל מבחינה פלילית

צילום: צלמי וואלה!NEWS, ערוץ 10 וסרטוני גולשים, עריכה: אריאל תמרין

רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו עברה מטעמה בדיקת פוליגרף, שבה נשאלה על החשדות נגדה בפרשת המעונות, שצפויים להבשיל בקרוב לכדי כתב אישום. לפי המכון "טל פוליגרף", שערך את הבדיקה ביום חמישי, נתניהו אמרה אמת כשהכחישה את הטענות ולפיהן גלגלה הוצאות פרטיות על קופת המדינה. לבדיקות פוליגרף אין משקל מבחינה פלילית, ונתניהו לא נשאלה בבדיקה על השאלות המרכזיות העומדות במרכז כתב האישום המסתמן נגדה, בהם העסקת החשמלאי במעון ראש הממשלה.

אתמול דווח בחדשות 2 כי היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, יודיע על הגשת כתב אישום נגד נתניהו בתוך עשרה ימים. הכוונה להעמיד לדין בכפוף לשימוע את נתניהו היא על הוצאות שעלותן לקופת המדינה מוערכת במאות אלפי שקלים.

לקריאה נוספת בנושא
המדינה לבג"ץ: פרשת המעונות – בישורת האחרונה לקראת החלטה
האישום המתגבש נגד שרה נתניהו: הזמנת ארוחות בעשרות אלפי שקלים
ניצחון לבן כספית: יקבל מידע בנוגע לתנאי העסקתה של שרה נתניהו בעיריית י-ם

בנימין נתניהו ושרה נתניהו ממריאים לביקור בצרפת, 30 ביוני 2017. קובי גדעון, לע"מ, לשכת העיתונות הממשלתית
בני הזוג נתניהו/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון, לע"מ

כתב האישום צפוי לכלול ארבעה נושאים. העסקת חשמלאי באופן פרטי, תוך גלגול ההוצאות לקופת המדינה. העסקת עובדת עבור מעון ראש הממשלה, כשבפועל היא טיפלה באביה של נתניהו בעוד שכרה ממומן על ידי המדינה. רכישת ריהוט גן עבור מעון ראש הממשלה הרשמי והעברתי למעון הפרטי של המשפחה בקיסריה, וניפוח הוצאות ארוחות בבית ראש הממשלה.

בפוליגרף, עליו פורסם לראשונה באתר News1, נשאלה נתניהו אם הורתה לעובדים לנפח את מספר המשתתפים בארוחות במעון ראש הממשלה, לשנות את סוג הארוחה, מארוחה פרטית למדינית, ואם היא הייתה מודעת להפרת נהלים בהזמנות מזון ומוצרי צריכה למעון. על כל השאלות הללו השיבה רעיית ראש הממשלה בשלילה.

בנוסף לכך, נשאלה נתניהו אם היא נזפה במני נפתלי, לשעבר אב הבית במעון שהתלונן על מעשיה לכאורה לאחר פיטוריו, על כך ש"הזמין מזון רב מדי למעון", והשיבה על כך בחיוב. נפתלי מוביל בימים אלו את המחאה נגד היועץ המשפטי לממשלה בפתח תקווה, בדרישה להאיץ את חקירות ראש הממשלה ורעייתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully