וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבאי ביקר את התנהלות נתניהו: "ממשלה שמייצרת תמונות ולא מעשים"

2.9.2017 / 13:12

יו"ר המחנה הציוני האשים את ראש הממשלה בכך שהוא מעדיף יחסי ציבור על פני הישגים אמיתיים: "מצטלמים עם נשיא פוטין ללא תוצאות, מצטלמים בדרום תל אביב בלי לפתור את הבעיה ובקרוב". גם יו"ר האופוזיציה הרצוג תקף: "שיח השנאה מלובה על ידי נתניהו"

צילום: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: ניר חן

יו"ר המחנה הציוני אבי גבאי, מתח היום (שבת) ביקורת על התנהלות הממשלה ואמר כי,"יש לנו ממשלה שמייצרת תמונות יחסי ציבור ולא מעשים. מצטלמים עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין ללא תוצאות, מצטלמים בדרום תל אביב בלי לפתור את הבעיה ובקרוב נראה צילומים מהאו"ם ושוב בלי תוצאות". גבאי אמר באירוע שבתרבות בתל אביב כי, "אנחנו ממשיכים להכין תכניות מעשיות לפתרונות מעשיים לבעיות היסוד של המדינה. נתמקד בענייניות וממלכתיות ובגישה מאחדת לעם ישראל".

גם חברו למפלגה, יו"ר ראש האופוזיציה ח"כ יצחק הרצוג ביקר את התנהלות ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר כי,"יש שיח חמור מאד של שנאה, שמלובה על ידי ראש הממשלה. פעם זה 'פרס יחלק את ירושלים', פעם זה 'השמאלנים שכחו מה זה להיות יהודים', ופעם זה 'בוז'י וציפי יביאו את דאע"ש'. מה חושב מנהיג מדינת ישראל, שבירך את התלמידים לקראת שנת הלימודים בכל הקשור לערכי היסוד שיש להנחיל לאותם הילדים? שמערכת המשפט בוגדת במדינה ובערכי היסוד שלה, שהתקשורת החופשית בוגדת במדינה, שככל שנסתום פיות ונחסום ביקורת כלפי השלטון כך יהיה כאן יותר טוב. אין שקרים גדולים מאלה". הרצוג אמר את הדברים באירוע שבתרבות ברמת גן.

עוד בוואלה! NEWS:
לשם שינוי, טראמפ עלה על משהו נכון ומעורר מחשבה
צעיר בן 23 נהרג בהתהפכות אופנוע סמוך לאלפי מנשה
באיחור של 80 שנה: ניצול השואה בן ה-93 חגג בר מצווה

אירוע חילופי יו"ר במפלגת העבודה 12 ביולי 2017. ראובן קסטרו, מערכת וואלה!
גבאי והרצוג/מערכת וואלה!, ראובן קסטרו

הרצוג התייחס לשינויים שמבקש גבאי לבצע במפלגת העבודה, ובם שינוי סמכויות המזכ"ל וקביעת שיריונים ברשימת המפלגה בבחירות ואמר,"כיהנתי בתפקיד יו"ר מפלגת העבודה כמעט ארבע שנים, אני יכול להגיד במבט לאחור שאם הייתי זוכה לגב ממפלגתי וסיעתי והיינו עוסקים רק במאבק כלפי הציבור הכללי ולא בריבים היינו היום במקום אחר. אני מכבד את הכרעת הבוחר במפלגת העבודה וסבור שיש לתת לגבאי סיכוי. אני מקווה שרוח שיתוף הפעולה וההידברות תגבר בתוך מפלגת העבודה והמחנה הציוני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully