וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: חיפושים אחר ילדה בת תשע שנעלמה בחתונה; אורח בן 34 נעצר

שוטרים, צוללנים וצוותי חילוץ פועלים למצוא את עקבותיה של מאליס דה אראוז'ו, שנעלמה באירוע במזרח המדינה. 180 האורחים החלו לחפש אחריה לפני הגעת המשטרה. ייתכן שנלקחה במכונית מהמקום

מיליס דה אורז'וואה, ילדה מצרפת שנעלמה במהלך חתונה באלפים, 28 באוגוסט 2017. AP
מאליס דה אראוז'ו/AP

הרשויות בצרפת מנהלות בשבוע האחרון חיפושים נרחבים אחרי ילדה בת תשע, שנעלמה במהלך חתונה שהתקיימה במזרח המדינה ביום ראשון. אתמול נעצר חשוד, גבר בן 34 שהשתתף באירוע במחוז איזר, אחרי שבעדותו נמצאו סתירות.
לפי התביעה המקומית, החשוד עזב את החתונה בתזמון המתאים להיעלמותה של הילדה. עוד נמסר כי מעצרו הגיע לאחר סדרת תשאולים שעברו רבים ממשתפי האירוע. ברשת "BFMTV" דווח כי החשוד היה מוכר למשטרה, שערכה חיפושים בביתו.

הילדה מאליס דה אראוז'ו נראתה לאחרונה בשעה 3:00, באזור הילדים באולם בעיירה פון-דה-בוואסין. היא הגיעה לחתונה יחד עם הוריה, אחותה הגדולה ובני משפחה נוספים. התקליטן הפעיל את האזעקה אחרי שדווח על היעדרותה ו-180 האורחים החלו לחפש אחריה בטרם הוזעקה המשטרה.
מאז, מנהלים שוטרים, צוללנים וצוותי חילוץ חיפושים נרחבים אחריה במחוז המיוער. כלבי הגישוש איבדו את הריח של מאליס בחניון סמוך לאולם שבו התקיימה החתונה, מה שיכול להצביע על כך שהיא נלקחה במכונית משם. גשם כבד באזור לא עצר את המשך החיפושים, אך אחד השוטרים המשתתפים במבצע סיפר כי הסיכויים למצוא אותה הולכים ופוחתים.

עוד בוואלה! NEWS:
באיחור של 80 שנה: ניצול השואה בן ה-93 חגג בר מצווה
ללא הפרעה רוסית: כך סוללת איראן את הקמתה של אימפריה פרסית
כמו כולם: אלפי ילדי החינוך המיוחד יחלו את השנה בבית ספר רגיל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully