וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודו: בת 12 התאבדה אחרי שהמורה לעגה על בגדיה שהוכמתו מווסת

31.8.2017 / 22:39

הנערה השאירה מכתב ובו כתבה כי המורה שלה השפילה אותה ועינתה אותה. אמה אמרה כי המורה לא לקחה בחשבון שבכיתה היו בנים, והמשטרה פתחה בחקירת האירוע שחושף את עומק הטאבו בהודו סביב המחזור החודשי

ילדה מוסלמית בהודו, אוגוסט 2017. רויטרס
מופלות לרעה. ילדה מוסלמית בהודו/רויטרס

המשטרה בהודו חוקרת טענות כי ילדה בת 12 התאבדה אחרי שהמורה שלה השפילה אותה על כתמי דם על בגדיה שנגרמו בעקבות הווסת שלה, באירוע שחושף את עומק הטאבו שקיים במדינה סביב המחזור החודשי.

גורמים רשמיים אמרו כי הילדה קפצה ביום שני ממבנה הסמוך לביתה במדינת טמיל נדו, שבדרום הודו, אחרי שהשאירה מכתב ובו כתבה כי המורה שלה עינתה אותה. כשחבריה לכיתה אמרו לילדה כי יש דם על בגדיה, היא פנתה לעזרה. ואולם, אמה ספרה לכלי התקשורת כי במקום זאת, המורה הכריחה אותה להראות את הכתמים לכיתה.

"המורה לא לקחה בחשבון שהיו ילדים בכיתה", צוטטה האם בעיתון "ניוז מינט". "היא ביקשה ממנה להרים את השמלה שלה ונתנה לה את הבגד המלוכלך שלה".

בהודו, נשים ונערות במחזור נחשבות לעתים קרובות טמאות והן נתונות לאפליה במהלך התקופה, כשבין היתר נמנע מהן במקרים מסוימים להיכנס למקומות תפילה או להכין או לגעת במאכלים מסוימים.

ההורים שמעו על התקרית בכיתה מחבריה של בתה והם דורשים לפעול נגד המורה. לפי המשטרה, החקירה נמשכת ומורים ותלמידים בבית הספר מתוחקרים.

  • עוד באותו נושא:
  • הודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully