וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: אב ובנו תוקפים מאבטח בבית החולים וולפסון

1.9.2017 / 0:27

השניים רצו להיכנס למחלקה בבית החולים מחוץ לשעות הביקור, ומשמנע זאת המאבטח, הם החלו לפי החשד להכותו בכל חלקי גופו, והוא נזקק לטיפול במיון כשמצבו מוגדר בינוני. השניים נעצרו

צילום: בי"ח וולפסון, עריכה: ליר שפיגלר

שני תושבי באר שבע, אב ובנו בני 47 ו-20, נעצרו אמש (חמישי) בחשד לתקיפת מאבטח בבית החולים וולפסון בחולון ופצעו אותו באורח בינוני. השניים הגיעו מוקדם יותר אתמול לבית החולים וביקשו להיכנס לאחת ממחלקות היולדות. מאבטח שהוצב במקום אמר לשניים כי לא יוכלו להיכנס למחלקה מכיוון ששעות הביקור הסתיימו – ואלה החלו להכותו בכל חלקי גופו וגרמו לו לחבלות קשות. מאבטחים נוספים שהגיעו למקום יחד עם שוטר קהילתי שמוצב באופן קבוע במקום עצרו את השניים ולקחו אותם לחקירה. ממשטרת מרחב איילון נמסר כי "לא נשלים עם תקיפת עובדי ציבור אשר עובדים למען הציבור ובכללם כמובן מאבטחי בית החולים אשר נמצאים שם למען האורחים והמטופלים".

ד"ר יובל לוי, סגן מנהלת בת החולים וולפסון ואחראי שעת חירום במוסד אמר כי מדובר ב"אירוע יוצא דופן בחומרתו" וכי התקיפה היא "מקרה חריג וקשה ביותר שלא זכור לנו מזה שנים". לדבריו, המאבטח הותקף באכזריות על ידי השניים ופעל על פי כל הנהלים כדי למנוע את כניסתם, לאחר שהבהיר להם שאינם יכולים להיכנס למחלקה שלא בשעות הביקור הסדירות. עוד אמר ד"ר לוי כי בית החולים "לא יסבול אלימות מכל סוג, מילולית או פיזית, נגד כל גורם מצוות בית החולים". הוא הוסיף כי "כל מקרה יטופל במהירות, ביעילות וללא כל סלחנות" ואיחל החלמה מהירה למאבטח.

נופר קררו אסלן, נציגת הציבור בוועדה למיגור והתמודדות עם אלימות במערכת הבריאות, אמרה בשיחה עם וואלה! NEWS כי בכל אירוע של "תקיפה כזו ראוי שהתוקפים ייענשו במלוא חומרת הדין". קררו אסלן, שאמה טובה נרצחה במרפאה בחולון בחודש מרץ הוסיפה כי היא "מגנה בתוקף כל מקרה אלימות נגד צוותים רפואיים, הכוללים גם את הצוות האדמיניסטרטיבי ואת המאבטחים". עוד אמרה כי היא מתמודדת עם "השלכות בלתי הפיכות המשפיעות מדי יום על חיי ועל חיי משפחתי", מאז מותה של אמה.

(עדכון ראשון: 22:10)

עוד בוואלה! NEWS:
נתניהו חשף: שוחחתי על בסיס שבועי עם אדלסון ועורך "ישראל היום"
נסראללה נפגש עם אסד בדמשק: "ישראל מבכה על ההפסד של דאעש"
ניסיון חיסול בקריית חיים: בן 28 נפצע קשה בפיצוץ רכב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אירוע יוצא דופן בחומרתו". תיעוד תקיפת המאבטח/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תיעוד התקיפה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully