וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחזה נדיר: הקרוקודיל התנפל על גנו - ולא תאמינו מי נחלץ להצלתו

31.8.2017 / 10:08

סצינת האקשן של הקרוקודיל הרעב והגנו שנתפס במתלעותיו קיבלה טוויסט מעניין כששני בעלי חיים ענקיים יצאו למשימה חילוץ מרגשת. קטע שבאמת אסור לפספס

Kruger sightings

שני פנסיונרים שביקרו בפארק קרוגר בדרום אפריקה הצליחו לתעד סצינת אקשן אמיתית בין קרוקודיל לגנו שהסתיימה במבצע חילוץ מפתיע של שני היפופוטמים. הסרטון, שפורסם השבוע בעמוד היוטיוב של הפארק, מציג את מה שקרה אחרי שהקרוקודיל האימתני הצליח ללכוד בלסתותיו את רגלו של הגנו המסכן. הגנו נראה נאבק בכל כוחותיו להשתחרר ממלתעותיו של הקרוקודיל וגורר אותו אל החוף. ניסיונותיו כושלים והקרוקודיל מצליח לגרור אותו חזרה למים. המאבק בין השניים נמשך דקות ארוכות בעוד זברות, אימפלות ויתר הגנו מביטים בחברם היונק נאבק על חייו ולא עושים דבר.

כשנראה שגורלו של הגנו המותש נחרץ, למקום מגיעים שני היפופוטמים אמיצים שמחליטים להתערב ולהציל את חברם הגנו. השניים קופצים על הקרוקודיל מאחור, מאלצים אותו לשחרר את אחיזתו ומאפשרים לגנו להימלט משם פצוע - אך בחיים. אולם, בעוד זה נראה שההיפופוטמים סופר נחמדים ואכפתיים, יודעי דבר מניחים שהם פשוט הראו התנהגות טריטוריאלית וניסו לתקוף בעצמם את הגנו כדי להבריח אותו מהטריטוריה שלהם. למה להרוס לנו אבל?

צפו בתיעוד המלא:

עוד באותו נושא

מועדון הקרב של האיילים הוא הרבה יותר מוזר ממה שחשבתם

לכתבה המלאה

הפנסיונר מרווין וון וויק בן ה-72 שביקר בפארק עם אשתו טוקי סיפר שהם הבחינו במראה הנדיר מהצד הנגדי של הנהר והתיעוד הוא חלק קטן מהמאבק בין הגנו לקרוקודיל נמשך כשמונה דקות, עד שההיפופוטמים נכנסו לעניין. מרווין אמר: "לא יכולנו להאמין לסיטואציה הנדירה הזאת. מעולם לא ראיתי היפופוטם ניגש לעזרת חיה אחרת. זה פשוט היה מדהים. כדאי שתזכרו שבקרוגר לא כדאי למהר. תהיו סבלניים ואולי גם אתם תחשפו למראות כאלה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקרוקודיל מסרב לשחרר את ארוחת הצהריים שלו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היפופוטמי הנינג'ה בפעולה!/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully