וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שהפסיד בעסקה לחיים רביבו: יזם חשוד בסחיטת מתווך נדל"ן

29.8.2017 / 21:48

החשוד, שלמה בז'רנו, סחט לכאורה את המתווך בעסקה שנסגרה לפני כשנתיים ובה הפסיד רכישת מבנה במרכז ת"א. על פי החשד, הוצע לו פיצוי לאחר שאיים על חייו של המתווך ואף אמר שיפגע בבתו. רביבו: "לא מכיר את המעורבים"

שוטרים מתגברים אבטחה במרכז תל אביב, 15 באוקטובר 2015. ראובן קסטרו
לטענת המתווך, החשוד ביקש פיצוי על הפסדו בעסקה. ניידת משטרה בתל אביב/ראובן קסטרו

המשטרה עצרה אתמול (שני) חשוד בסחיטת מתווך נדל"ן שהפסיד ברכישת מתחם ברחוב קינג ג'ורג' שבתל אביב לפני כשנתיים. החשוד, שלמה בז'רנו, סחט לכאורה את המתווך במשך כמה חודשים ואף הצליח להוציא ממנו 30 אלף שקלים, מתוך סכום כולל של 50 אלף שקלים שאותם דרש ממנו. המבנה שאת רכישתו הפסיד החשוד נרכש לבסוף בידי איש העסקים והכדורגלן לשעבר חיים רביבו, שמסר כי לא שמע על הפרשה.

מהתלונה שמסר המתווך עולה כי בז'רנו ביקש לרכוש חלק ממתחם הנדל"ן שבמרכז תל אביב, ולאחר שהפסיד והמקום נרכש בידי רביבו ואנשים נוספים, ביקש פיצוי על ההפסד בעסקה. לטענת המתווך, הוא אף אמר כי בכוונתו לסחוט את הפיצוי מרביבו. המתווך, מצדו, הניא אותו מלעשות זאת והבטיח לו את מחצית מדמי התיווך כפיצוי.

עוד בוואלה! NEWS
אסי אבוטבול מואשם ברצח יורם חכם: "העביר הוראות דרך עורכי דין"
המצוד בחיפה: ללא שיקול דעת - גם הנאשם המסוכן ביותר יצליח לברוח
המדינה לבג"ץ: אין עילה להתערבות משפטית בהעלאת קצבאות הנכים

מיץ רימונים, אלי זוסמן. אפיק גבאי
רחוב קינג ג'ורג' בתל אביב/אפיק גבאי

לטענת המתווך, הוא הציע לבז'רנו פיצוי כספי בגובה מחצית דמי התיווך משום שחש מאוים. עוד הוסיף כי בשנתיים שחלפו מאז התפוצצה העסקה, הוא נסחט כמה פעמים, וכי לאחרונה הוגברו האיומים נגדו ובז'רנו אף אמר לכאורה שיפגע בבתו. הוא הציג לחוקרים הודעות שנשלחו אליו ממספרי טלפון חסויים ובהן הופיעו איומים על חייו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

בז'רנו הכחיש את העבירות המיוחסות לו וטען כי לא סחט את המתווך. שופטת בית משפט השלום, חיותה כוחן עמר, הורתה על הארכת מעצרו בארבעה ימים. סנגורו, עו"ד שי נודל, טען בדיון בבקשה להארכת מעצרו כי המתווך הוא זה שהציע את הפיצוי על העסקה שלא התממשה, וכי מדובר בחברים.

רביבו, שלבסוף רכש את מיזם הנדל"ן, הופתע מהנושא ומסר כי הוא אינו מכיר את המעורבים בפרשה. לדבריו, הוא רכש חלק מהמבנה ובשום שלב לא היה מודע להתרחשות. "אין לי צד בחלק הזה, אני לא מכיר את האנשים ולא פנו אליי בשום צורה", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully