וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריד מינית נשים ברחוב בטענה שהוא מגייס כסף לצדקה

31.8.2017 / 23:39

אחרי שנעצר כי חפן לנשים את החזה במסגרת מתיחה חסרת טעם, חזר הבלוגר המפוקפק לרחוב וביקש מנשים שיתנו לו לטמון את ראשו בחזה שלהן במסגרת קמפיין מזויף לגיוס כספים לצדקה

צילום מסך

מטרידן סדרתי מסין צילם את עצמו מנצל את תמימותן של נשים צעירות כדי להטריד אותן מינית בציבור. הבלוגר שמכנה את עצמו "שו" ניגש לנשים ברחובות בשאנגחאי וטען בפניהן שאם יאפשרו לו לטמון את ראשו בין השדיים שלהן, הוא יתרום 10 יואן (כ-5.5 שקלים) לארגון הצלב האדום של סין. נשים רבות הסכימו להצעה וגילו רק לאחר פרסום הסרטון ברשת החברתית הסינית Weibo שלמעשה זו הייתה מתיחה מלוכלכת.

מטריד נשים מינית בטענה שהוא מגייס כסף לצדקה. צילום מסך
שו הטריד נשים בטענה שיתרום לצדקה/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

טמנה מלכודת לבעלה כדי לבדוק אם הוא פדופיל - אבל אז העניינים יצאו משליטה

לכתבה המלאה

זו לא הפעם הראשונה שהמטרידן הצליח לעורר שערורייה בשל היחס שלו לנשים. בסרטונים הויראלים שלו הוא פונה לנשים שפגש ברחוב ושואל אותן שאלות מביכות כמו "האם את משתמשת בטמפונים?" ו"האם אני יכול לבלות איתך את הלילה?". באחת המתיחות שפורסמה ביוני ובגללה גם הסתבך, שו בן ה-26, שהשתמש אז בשם הבדוי "כריס", צילם את עצמו מתחזה לקוסם - כדי לגעת לנשים בשדיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שו במתיחה הקודמת שלו/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסרטון הוא נראה פונה לנשים בעיר צ'נגדו ומציע להראות להן קסם עם מטבע. לפני שהן מצליחות להבין במה מדובר, הוא לוחץ עם המטבע על החזה שלהן ומספר להן שאחרי שיספור עד 3 - המטבע יעבור מבעד לבגדים אל תוך החזיה. בהגיעו ל-"3" הוא לוחץ על החזה כדי לגרום לכאורה למטבע לעבר לצד השני - רק שאז מגלות המתנדבות שהמטבע נשאר בידו ושנפלו קורבן למתיחה.

שו מתחזה לקוסם כדי לגעת לנשים בשדיים:

המשטרה עצרה את שו אחרי המתיחה ההיא ופנתה לנשים שהוטרדו על ידו לדווח להם. שו נעצר למשך 14 ימים והביע את התנצלותו ברשת. הוא אמר: "בחלק מהקטעים לא קיבלתי אישור מהנשים שהופיעו וגרמתי לבעיות עבור משפחותיהן, ועל זה אני מאוד מצטער". לא נראה ששו למד את הלקח שלו, שכן חודשיים לאחר מכן הוא חזר לבצע את הטריקים הישנים שלו תחת שם חדש. הסרטונים שלו גררו תגובות קשות, ביניהן גם כאלה שלא הבינו איך הנשים לא עצרו אותו או כיצד עוברי אורח לא התערבו. רבים קוראים להעמיד אותו לדין על מעשיו כשאחד ציין את העובדה שבסין תקיפה מגונה בפומבי גוררת מאסר מרבי של עד 5 שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully