וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: אח במרפאה חשוד ברצח 84 מטופלים ע"י הזרקת רעל

נילס הוגל הורשע בשנת 2015 ברצח שני בני אדם שבהם טיפל. כעת עומדים נגדו חשדות הנוגעים לעשרות מטופלים נוספים שלהם גרם לדום לב באמעות הזרקת תרופות ואשלגן. להגנתו אמר כי הוא "נהנה מההרגשה של הצלת חיי אדם"

אילוסטרציה. ShutterStock
הסברה היא שהאח רצח רבים נוספים/ShutterStock

הרשויות בגרמניה חשפו היום (שני) כי אח במרפאה במדינה חשוד ברצח של 84 ממטופליו באמצעות הזרקת רעל. זאת, לאחר שבשנת 2015 הורשע האח, נילס הוגל בן ה-40, ברציחתם של שני מטופלים במרפאה שבעיר דלמנהורסט שבצפון המדינה.

על הוגל נגזר אז מאסר עולם שאותו החל לרצות לפני כשנתיים. מהמשטרה נמסר כי החוקרים מצאו עד כה ראיות לעשרות מקרי רצח נוספים, שאם יתאמתו יהפכו את הוגל לאחד מהרוצחים הסדרתיים הקטלניים בתולדות המדינה. עוד נמסר מהמשטרה כי הסברה היא שהוגל רצח מטופלים רבים נוספים, וכי הדבר יהיה קשה יותר להוכחה מאחר שגופותיהם של רבים ממטופליו נשרפו לאחר מותם.

במהלך משפטו הודה הוגל כי גרם דום לב ל-90 ממטופליו וכי 30 מהמקרים הסתיימו במוות. עוד אמר לבית המשפט כי הוא "נהנה מההרגשה של הצלת חיי אדם". החוקרים בודקים גם טענות על מספר מקרי מוות חריג בבית חולים בעיר אולדנבורג, שבו עבד הוגל בעבר. "חשדות חזקים" לכך שהאח הרג לפחות שישה בני אדם בבית החולים באולדנבורג על ידי הזרקת תרופה לבבית או כמויות רעילות של אשלגן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully