וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטפונות ענק בטקסס, והפרק האחרון בעונה של משחקי הכס: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

28.8.2017 / 14:00

מזכ"ל האו"ם מבקר בישראל, תגובת משפחת שאול להתבטאות של מתאם השבויים והנעדרים לאחר מעצרו, כתב אישום נגד המחבל שדקר אדם בסופר, טילרסון מאוכזב, קונסול ישראל ביוסטון על הצפות הענק ומה היה בפרק האחרון של משחקי הכס?

צילום: אבי כהן, רוני כנפו, בני בן סימון, רויטרס עריכת וידאו: ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:


מזכ"ל האום אנטוניו גוטרש כאן בישראל. האיש שנחשב ידיד של ישראל עומד בראש ארגון שלא כל כך. ובתוך הסתירה הזו מתיחסים אליו נשיא המדינה וראש הממשלה בפגישתם איתו. טל שלו, הכתבת המדינית של וואלה! NEWS עם הפרטים.

לליאור לוטן, שעזב לאחרונה את תפקיד הנושא ונותן לענין השבויים והנעדרים, יש דעה נחרצת מה ישראל צריכה לעשות מול החמאס וזו הובאה בגלי צה"ל. עורך הדין ישי שריד, נציגה של משפחת החייל אורון שאול, מביא את תגובת המשפחה .

בטקסס חלפה מכת הרוח ובאה מכת המים. הצפות חסרות תקדים שאפילו מרכז החיזוי של ארה"ב הגדיר "משהו שלא הכרנו אף פעם". גלעד כץ, קונסול ישראל ביוסטון על המעורבות הישראלית ומאמצי השיקום. רינת אנטין, ראש שבט הצופים ביוסטון ומורה לעברית סיפרה על השיטפון הגדול .

רקס טילרסון, שר החוץ האמריקאי מביע מורת רוח מכך שלא הוא מוביל את מדיניות החוץ של ארה"ב. עמרי נחמיאס כתב וואלה! NEWS בוושינגטון עם הדיווח.

המחבל שדקר את עובד הסופר ביבנה ניב נחמיה קיבל השראה מביקורו במכה, כך עולה מכתב האישום נגדו.
כתב וואלה! NEWS אור רביד מדווח מבית המשפט המחוזי בלוד.

המתמידים השכימו קום וצפו בפרק סיום העונה של משחקי הכס הבוקר. אילן קפרוב, מבקר הטלוויזיה של וואלה תרבות- סיכם את העונה.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully