וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

11 שנה אחרי הרצח: אמה של ענבל עמרם הלכה לעולמה ונקברה לצדה

27.8.2017 / 21:17

חבצלת, אמה של החיילת המשוחררת שנדקרה במהלך שוד רכב והופקרה לדמם בסמוך למחלף גלילות, מתה לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. "האובדן גמר אותה לאט", אמר בעלה. "חמש שנים היינו במאבק קשה, פלא שהמחלה התפתחה אצלה?"

חבצלת עמרם, אמא של ענבל שנרצחה הלכה לעולמה ממחלה קשה 27 באוגוסט 2017. באדיבות המשפחה, מערכת וואלה! NEWS
נקברו זו לצד זו. ענבל וחבצלת/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות המשפחה

11 שנה לאחר שבתה נרצחה במהלך שוד רכב, אמה של ענבל עמרם, חבצלת, הלכה לעולמה ונקברה לצד ילדתה שמתה בגיל 21. חבצלת, המכונה חבי בפי בני המשפחה והקרובים, מתה בגיל 54 לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. היא הובאה למנוחות ביום שישי בבית העלמין בראש העין.

חנניה, בעלה של חבי, סיפר כי הרצח העמיס על נפשה של האם עד שהשפיע גם על הגוף. "אומרים נפש בריאה בגוף בריא, אבל כשהנפש לא בריאה, ואוגרים ואוגרים הכול בפנים אחרי הרצח הנורא של הבת, אז גם הגוף לא בריא". לדבריו, השנים שבהן התעקשה המשפחה על קבלת הפיצויים מהמשטרה עקב הפקרת בתם שדיממה למוות, החמירו את המצב. "חמש שנים היינו במאבק קשה, מאבק שכל עם ישראל ראה ושמה אותו, פלא שהמחלה הזאת התפתחה אצל חבצלת? זה לא זיהום, זה לא גנטי. האובדן גמר אותה לאט לאט".

חבצלת עמרם, אמא של ענבל שנרצחה הלכה לעולמה ממחלה קשה 27 באוגוסט 2017. באדיבות המשפחה, מערכת וואלה! NEWS
חבצלת/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות המשפחה

במרץ 2006 ניגשה ענבל, חיילת משוחררת בת 21, למכונית הוריה שבפתח תקווה, שחנתה מתחת לביתה. זאת, כדי לסיע את אחותה למסיבה. בסמוך למכונית חיכה הרוצח, מוחמד ג'אידי, גנב רכב פלסטיני מקלקיליה. הוא דחף אותה למכונית, דקר אותה במהלך מאבק ביניהם והפקיר אותה ליד גלילות, מתבוססת בפצעיה.

כאשר חלפו השעות וענבל לא שבה, הוריה פנו לתחנת המשטרה כדי לדווח על היעדרותה. ואולם, היומנאי וקצין המשמרת עלבו בו ולדבריו, אמרו לו: "אדוני, אין מה לדבר, רק אחרי 24 שעות". רק לפנות בוקר, כשהוזנק מסוק לאוויר, אותרה המכונית, שהגנב ככל הנראה ניסה להצית, ולצדה גופתה של ענבל. בפסק דין שכתבה השופטת הילה גרסטל נכתב: "אם היה יומנאי מקבל את התלונה כפי שנדרש היה, ואם הייתה המשטרה פועלת כפי שנדרש היה וכפי שהיה מצופה מהם מרגע קבלת התלונה ואילך, אין לי ספק שלוחות הזמנים היו מתקצרים וניתן היה למצוא את ענבל בחיים ולהצילה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
חבצלת עמרם ובעלה חנניה , הוריהם של ענבל שנרצחה 27 באוגוסט 2017. באדיבות המשפחה, מערכת וואלה! NEWS
חבצלת וחנניה/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות המשפחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully