וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטפלת שזכתה ב-759 מיליון דולר בלוטו: "לא אשוב לעבוד"

נחשפה זהות הזוכה בפרס הגדול בהיסטוריה של הגרלות הלוטו בארצות הברית: מייביס וונצ'יק, בת 53 ממסצ'וסטס, שעבדה בבית החולים האזורי ב-32 השנים האחרונות. "הייתי בשוק כשהבנתי שזכיתי, חשבתי שזו לעולם לא תהיה אני"

מייביס וונצ'יק. AP
"הייתי בשוק כשגיליתי שזכיתי". וונצ'יק/AP

מייביס וונצ'יק, בת 53 ממסצ'וסטס שבארצות הברית, היא הזוכה הגדולה בהגרלת הלוטו בפרס אסטרונומי ששוויו מוערך בכשלושה מיליארד שקלים. וונצ'יק, אם לשניים שעבדה כמטפלת ב-32 השנים האחרונות בבית חולים מרסי שבעיר ספרינגפילד, אמרה לאחר זכייתה כי כעת היא מתכוונת להתפטר. "אמרתי לעצמי: 'זו לעולם לא תהיה אני, זה סתם חלום'. הייתי בשוק כשגיליתי שזכיתי. אני לא מתכוונת לשוב לעבודה", אמרה.

וונצ'יק תזכה לתשלום שנתי למשך 29 שנים בשווי של 759 מיליון דולר אחרי תשלום מסים. ככל הנראה, הממשלה תיקח לעצמה 25% מתוך כספי הזכייה עוד לפני שיגיעו לחשבון הבנק שלה. הכרטיס הזוכה נמכר בחנות המרוחקת כ-145 קילומטרים מבוסטון. בעל החנות, מייקל סוויני, הבטיח כי יתרום לצדקה 50 אלף דולר מרווחי מכירות הכרטיסים.

עוד בוואלה! NEWS
לקראת החגים: הפיילוט של המשטרה בהר הבית עלול להבעיר את האזור
מתאם השבויים והנעדרים התפטר; משפחת גולדין: "מרגישים שננטשנו"
חודש לבחירות בגרמניה: "האם הגדולה" של אירופה מנווטת לכהונה נוספת

הגרלת הלוטו האמריקני. רויטרס
הפרס הגדול ביותר לזוכה בודד בהיסטוריה של הגרלות הלוטו האמריקניות./רויטרס

ההגרלה, שנקראת הגרלת ה-Powerball, נערכת ב-44 מדינות ברחבי ארצות הברית. לפי איגוד הלוטו האמריקני הסיכוי לנחש את כל המספרים הזוכים בהגרלה עמד על אחד ל-292.2 מיליון. הסיכויים הזעומים לא מנעו ממיליוני אמריקנים לקנות כרטיס להגרלה ולחכות לתוצאות ההגרלה בדריכות. הכרטיס הזוכה של וונצ'יק ניחש נכונה את חמשת המספרים שעלו בגורל: 6, 7, 16, 23, 26 וה"פאוורבול" (המספר הנוסף) 4.

נשיא החברה שערכה את ההגרלה, צ'ראלי מקלנינטר, סיפר כי "זה הפרס הגדול ביותר לזוכה בודד בהיסטוריה של הגרלות הלוטו האמריקניות". בחודש יוני השנה זכה כרטיס בודד ב-447 מיליון דולרים.

עוד בוואלה!

5.8 מיליון אנשים תחת איום: הוריקן "הארווי" בדרך לטקסס

לכתבה המלאה
הגרלת הלוטו האמריקני. רויטרס
סיכוי של אחד ל-292 מיליון. הגרלת הלוטו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully