וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחן את עצמך - האם אתה מכור לסקס?

25.8.2017 / 0:06

כמה משעות היום אתם מעבירים במחשבות על מין? האם אתם מתביישים בהעדפות שלכם במיטה? כמה פרטנרים היו לכם? השאלות שיגלו לכם האם יש לך חיי מין נורמליים

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

סיפור בדקה - צפה בפורנו בעבודה, פוטר ותבע את המעסיק/מערכת וואלה! News

בסרטון - זה מה שקורה למי שמכור לפורנו

התמכרות למין או אובססיה מינית היא מצב בו הדחפים, התנהגויות או המחשבות מיניות של אדם הם כפייתיים ברמה כזאת, שהם יוצאים מכלל שליטה ותפקודו היום יומי נפגע עקב כך.

אחד התסמינים האופייניים להתמכרות זו הוא חוסר השליטה אשר מרגיש האדם כלפי התנהגותו המינית, כך שהוא אינו יכול להפסיק את התעניינותו ועיסוקו, למרות שהוא מודע להשלכות הנושא. לפעמים האדם מרגיש כי אינו יכול לעסוק בנושאים יומיומיים, היות והנושא הממכר שולט בו.

ההתמכרות יכולה לבוא לידי ביטוי בצפייה בסרטים פורנוגרפיים, חיפוש אחר פרטנרים אקראיים, בילוי מוגזם במועדונים או אתרי מפגש וירטואליים או מציאותיים, אוננות מוגזמת ועוד. מעבר לכך, היא יכולה ללבוש צורה של עיסוק גופני ומכירת המין ברחוב.

עוד בנושא
כמה סקס באמת עושים בני הגיל שלכם? הנתונים נחשפים

האם אתם מכורים לפורנו?

הסיכונים הקיימים בהתמכרות זו הם, בין היתר, איבוד החשק לבצע מגוון פעילויות אחרות ומעניינות, היגררות למעשים של עבירות מין פליליות ופגיעה רגשית, חברתית ותעסוקתית משמעותית. ההערכה היא כי 3%-6% מכלל האוכלוסייה מכורים למין בצורה זו או אחרת. מה מצבכם בסקאלה? המבחן הזה יעזור לכם לגלות.

  • עוד באותו נושא:
  • סקס
  • מין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully