וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחאת פ"ת וסרטי הקיץ הגדולים: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

24.8.2017 / 14:00

כתבי אישום נגד המחבל מחלמיש ונגד תושב אום אל-פחם שסייע למחבלים בהר הבית, מחאת פתח תקווה מגיעה לבג"צ, קושנר מגיע לקדם את המו"מ הפלסטיני-ישראלי, צה"ל מפרסם את מסקנות הביניים של חקירת התרסקות האפאצ'י, איפה אפשר לבלות בחינם בלונדון ומהם סרטי הקיץ המובילים?

צילום: בני בן סימון, מאצ'י הוף, יותם רונן, רוני כנפו, רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

הפיגוע בהר הבית שבו נרצחו שני שוטרי מג"ב תוכנן בקפידה והיום מתפרסמים פרטים נוספים עם הגשת כתב אישום נגד תושב אום אל פאחם שסייע למחבלים - קרובי משפחתו.
משה שטיינמץ , כתב וואלה! NEWS דווח מהר הבית. גם על הגשת כתה אישום נגד המחבל שרצח שלושה בני משפחה בחלמיש.

מחאת פ"ת מגיעה היום לבג"צ כשהשופטים התבטאו באופן ברור בעד זכות ההפגנה בפתח תקווה אבל טרם נתנו החלטה ברורה באשר לעתיד ההפגנות שם. אור רביד, כתב וואלה! NEWS דווח מבית המשפט.

ג'ארד קושנר, חתנו של הנשיא טראמפ ושליחו למשא ומתן בין ישראל לפלסטינים ינחת הערב. טל שלו הכתבת המדינית ואבי יששכרוף הפרשן לעניני ערבים על הציפיות בצד הישראלי ובפלסטיני.

אחרי כמה ימים של סערת הגזענים ודברי טראמפ - אמריקה חוזרת לשאלה: האם רוסיה עזרה לנשיא להבחר. לפי מידע חדש היה נסיון לארגן פגישה בין טראמפ לפוטין ערב הבחירות. עומרי נחמיאס, שליח וואלה! NEWS לוושינגטון עם הפרטים.

צה"ל מפרסם את דו"ח הביניים בחקירת התרסקות מסוק האפאצ'י לפני כשבועיים בה נהרג רב סרן דודי זוהר.
אמיר בוחבוט, הפרשן הצבאי עם הדיווח.

מהם סרטי הקיץ הטובים ביותר של המאה העשרים? אבנר שביט ואילן קפרוב מוואלה תרבות עם הפרוייקט שמדרג את 25הסרטים הטובים ביותר.

אם אתם מבלים את השבוע האחרון של החופש הגדול בלונדון, שגיא בן נון כתב וואלה תרבות מביא כמה המלצות לבילוי בחינם.

4 מיליון שקלים הושקעו כדי להרים גירסה ישראלית למחזמר ההוליוודי היירספריי. ליאור נאור צפה והתרשם.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully