וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טמנה מלכודת לבעלה כדי לבדוק אם הוא פדופיל - אבל אז העניינים יצאו משליטה

27.8.2017 / 9:45

אחרי שעלו אצלה חשדות שבעלה הוא עבריין מין, היא פנתה לתכנית "לתפוס בוגד" כדי שישלחו אליו קטינה שתנסה לפתות אותו. כשהבעל הבחין במיקרופון שלה, העניינים הסתבכו

To catch a cheater

תכנית העוקץ האינטרנטית, "לתפוס בוגד", ממשיכה לייצר רגעים דרמטיים - והפעם נשלח צוות התכנית לטמון מלכודת לגבר שאשתו לא רק חושדת שיבגוד בה - אלא גם יסכים לעשות זאת עם קטינה. האישה, אלן, פנתה לתכנית לאחר שאחד השכנים פנה אליה וסיפר לה שהבית שלה רשום על שם עבריין מין. אלן התעמתה עם בעלה, אך הוא טען שמדובר במקרה ישן וחסר משמעות. היא לא הצליחה להירגע ופנתה ל"לתפוס בוגד" בבקשה לטמון מלכודת לבעלה ולראות אם הוא למד את הלקח שלו.

צוות התכנית שלח אליו את מדיסון, שחקנית שהתחזתה לתלמידת תיכון בת 16. המפגש צולם בחשאי והוקרן לאלן ביום למחרת, לא לפני שמנחה התכנית סיפר לה שהעניינים קצת השתבשו ושאל אותה אם בעלה אמר לה משהו על מה שקרה. אלן נראית מופתעת כשהיא צופה במתרחש במפגש של מדיסון עם בעלה בפארק. בסרטון נראה הבעל מאכיל ברווזים בפארק כשמדיסון ניגשת אליו ושואלת אם היא יכולה להצטרף. כשזה שואל מה היא עושה שם, מדיסון ענתה לו: "השתעממתי והייתי בהפסקת צהריים. ראיתי אותך וחשבתי שאתה נראה ממש חמוד". בהתחלה השחקנית העמידה פנים שהיא סטודנטית במכללה, אולם אז שיתפה אותו שהיא למעשה רק בת 16 - מתחת לגיל ההסכמה החוקי.

ניסתה לתעד את בעלה בוגד. צילום מסך
האם הבעל יענה לחיזוריה אחרי שיגלה את גילה האמיתי?/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

הבת צפתה באביה החורג בוגד באמא שלה עם קטינה

לכתבה המלאה

בהתחלה נראה שהוא חושד במניעים שלה, אך מדיסון לא נכנעת בקלות, לוחצת עליו ושואלת אם הוא ירצה להיפגש איתה מתישהו. לבסוף הוא נענה לחיזוריה, מספר לה שהוא "סוג של יוצא עם מישהי" ומבקש ממנה את הטלפון כדי שישארו "חברים". אחרי שנתנה לו את המספר שלה, היא מחבקת אותו ונפרדת לשלום - רק שאז הוא מבחין במיקרופון דש שמחובר לה למכנסיים. צוות התכנית קולט שהבעל עלה עליהם וממשיכים ללכת במהירות לרכב כדי לחמוק משם. הבעל רץ אחריהם לרכב, דופק על החלון ומקלל, וממשיך לרוץ אחרי הרכב גם כשהם נוסעים משם.

כשהסרטון מסתיים אלן נראית מזועזעת. כשנשאלה אם היא רואה בהתנהגות של בעלה בגידה, היא מגיבה: "זה מה שהוא היה עושה וממשיך לעשות אם הוא לא היה רואה את המיקרופון". כשנשאלה האם העדיפה לדעת את האמת או להמשיך לחיות בשקר, היא ענתה: "אני רוצה לדעת את האמת. אני רוצה לדעת מה אני הולכת לעשות עכשיו. עכשיו אני יודעת שאני חיה עם אדם זר וזה נגמר". באופן מפתיע, זה לא באמת נגמר. בטקסט שמופיע על גבי הסרטון לקראת סופו מאשר שהשניים עדיין ביחד.

צפו בפרק המלא:

ולסקרנים - קבלו זווית צילום נוספת:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully