וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוטובוס של חברת "דן" התנגש בבית קפה ברמת גן; הנהג נפצע קל

נהג אוטובוס של חברת "דן" עלה על המדרכה והתנגש בבית קפה בצומת הרחובות ארלוזורוב-החשמונאים בעיר. בעל חנות הצמודה למקום: "מזל שבדיוק יצאתי למשלוח, לא רוצה לחשוב מה היה יכול לקרות"

עריכה: יאיר דניאל

קו אוטובוס 61 של חברת "דן" התנגש בבית קפה בצומת הרחובות ארלוזורוב-החשמונאים ברמת גן, לאחר שנהג האוטובוס עלה על המדרכה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום העניקו טיפול רפואי לנהג האוטובוס שנפגע קל מאוד בגפיים.

עופר, הבעלים של "מינימרקט עופר" שצמוד למבנה בו פגע האוטובוס ברמת גן אמר לוואלה! NEWS: "מזל שבדיוק יצאתי למשלוח והחנות היתה סגורה, לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם הייתי בחנות". מעיריית רמת גן נמסר כי "במקום נמצא בוחן תנועה משטרתי שבודק את נסיבות המקרה".

עוד בוואלה! NEWS:
שלושה הרוגים, בהם אם ובתה התינוקת, בשתי תאונות דרכים בנגב
ארבעה פצועים קשה ושניים קל בהתנגשות שני כלי רכב בסמוך ליריחו
שתי אחיות בנות 16 ו-18 מנצרת נהרגו בהתהפכות רכב בצפון

אוטובוס התנגש בבניין ברחוב ארלוזרוב ברמת גן. מערכת וואלה! NEWS
האוטובוס שהתנגש בחנות/מערכת וואלה! NEWS

ליעד אילני, חבר מועצת עיריית רמת גן התייחס לתאונה ואמר: "האסון בצומת הזה הוא רק שאלה של זמן. ארבע תאונות התרחשו שם בחודשיים האחרונים ורק בנס איש לא נהרג. רמזור, כיכר או כל פתרון תנועתי אחר שיוצע על ידי הגורמים המקצועים בעירייה יהיו מקובלים עלי. רק לא המצב הקיים. פניתי לגורמים הרלוונטים בעירייה".

יונית, שכנה המתגוררת בסמוך, סיפרה כי בצומת הרחובות מתרחשות תאונות לא אחת. "הצומת הזה בלתי אפשרי. מכוניות מגיעות ממעלה הרחוב, ולרוב גם לא עוצרות במעבר החצייה. אני עוברת עם הבן שלי בצומת הזה כל יום, וזה הגיע למצב שאני מפחדת פחד אמיתי. מה צריך לקרות כדי שיקימו שם כיכר? שילד ימות וכולם יגידו שהכותבת הייתה על הקיר?".

עוד באותו נושא

תאונה שלישית בתוך שבוע: משאית נתקעה בגשר בנתיבי איילון

לכתבה המלאה
תאונת דרכים של אוטובוס בר"ג 23/8/17. דוברות המשטרה, מערכת וואלה! NEWS
האוטובוס ברמת גן/מערכת וואלה! NEWS, דוברות המשטרה

אתמול פגע מנוף של משאית בגשר במחלף לה גוורדיה בנתיבי איילון שבתל אביב. לא היו נפגעים בתאונה לא נגרם נזק לגשר, בתאונה שלישית מסוגה בכבישי הארץ בתוך כשבוע.

בעקבות התאונה, שני נתיבים נחסמו לתנועה למשך כשעתיים על ידי המשטרה כדי לאפשר את פינוי המשאית לשולי הכביש המהיר וכן את סגירת המנוף. אבי חודין, מנכ"ל נתיבי איילון, אמר כי "משאית ועליה מנוף ניסתה לעבור את גשר לה גוורדיה ולא הצליחה לנוכח ממדי המנוף. בשל חסימת הנתיבים הורגשו במקום עומסי תנועה, אך בסמוך לשעה 17:00 נפתחה החסימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully