וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: בכיר בעיריית נתניה נעצר בחשד לעבירות שוחד

22.8.2017 / 16:47

בית משפט השלום בראשון לציון הורה להאריך את מעצרו של שמעון שר, ראש ועדת תכנון ובנייה בעירייה, בשלושה ימים. הבוקר נעצר שר לאחר שהמשטרה ערכה חיפוש בעירייה כדי לנסות למצוא מסמכים הקושרים אותו למיוחס לו

עריכה: יוסי אלטר

הבכיר בעיריית נתניה שנעצר הבוקר (שלישי) הוא סגן ראש העירייה לשעבר שמעון שר, המכהן כיום כחבר מועצה וראש ועדת התכנון והבנייה בעירייה. שר חשוד בעבירות של שוחד, מרמה והפרת אמונים במסגרת תפקידו. בית משפט השלום בראשון לציון הורה למשטרה להאריך את מעצרו בשלושה ימים. הבוקר ערכו בלשי היחידה הארצית חיפושים בביתו של שר ובעירייה כדי למצוא מסמכים הקושרים אותו לעבירות המיוחסות לו.

מעצרו נערך כחצי שנה לאחר שהמשטרה המליצה להעמיד לדין את ראשת העיר מרים פיירברג בגין עבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים. גם נגד בעלה לשעבר הצטברו ראיות המצביעות על עבירות ניסיון לקבלת שוחד על ידי בעלה לשעבר, אליהו פיירברג, ועבירות שוחד שביצע בנה, צפריר פיירברג.

בפרשה מעורבים חשודים נוספים, בהם קבלנים ועסקני נדל"ן נוספים נגדם התגבשה תשתית ראייתית לעבירות שוחד, וכן נגד מהנדס העיר נתניה לשעבר פול ויטל, בגין הפרת אמונים.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
בסיסי טילים ונתיב יבשתי: בישראל חוששים מהתבססות איראן בסוריה
תאונה שלישית בתוך שבוע: משאית נתקעה בגשר בנתיבי איילון
"נותרנו ללא מילים ועם שבר גדול": שיל"ת רון מתה מתסחיף מי שפיר

שמעון שר, סגן ראש עיריית נתניה ויו"ר ועדת המשנה לתכנון ובנייה. בית משפט השלום ראשון לציון, 7 בספטמבר 2016. אור רביד, באמצעות סמארטפון של וואווי – Huawei, מערכת וואלה! NEWS
שמעון שר בבית המשפט, היום/מערכת וואלה! NEWS, אור רביד, באמצעות סמארטפון של וואווי – Huawei

עורכי הדין עמית חדד ואושר רובינגר המייצגים את שר, מסרו: "במשך כל חייו הבוגרים משמש הרב שר כאיש ציבור מתוך תחושת שליחות אמתית כשטובת הציבור – ורק היא – מנחה אותו. הרב שר מעולם לא קיבל שוחד ואנו בטוחים שהדברים יתבררו בימים הקרובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully