וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון חיסול שני בשנתיים: עבריין מחדרה יצא מבר מצווה - ונורה

22.8.2017 / 17:03

בן 48 שמנהל עסק להחלפת כספים, עזב אמש עם מאבטחיו אולם בקיסריה ובכביש המתינו לו רעולי פנים שפתחו באש על רכבם. הוא נפצע קשה, כמו גם אחד מאנשיו. ב-2015, הוטמן מטען במכוניתו והוא נפצע אנוש

עריכה: יאיר דניאל

עבריין בן 48 מחדרה נפצע הלילה (שלישי) באורח קשה מירי במהלך ניסיון חיסול מחוץ לאולם חתונות בקיסריה, שבו התקיים אירוע בר מצווה. שני בני אדם נוספים נפצעו באירוע – מאבטחו הצמוד, בן 28, נפצע באורח קשה, ואדם נוסף שהיה עמו, בן 30, נפצע באורח בינוני. העבריין עצמו ניצל מניסיון חיסול אחר ב-2015.

האירוע החל בשעה 2:00 בלילה, כשהעבריין עזב את המקום כשהוא מלווה עם שלושה ממאבטחיו. זמן קצר לאחר שהחלו לנסוע בכביש 651, המתינו להם רעולי פנים בג'יפ והחלו לרסס את ג'יפ הטויוטה המשוריין שבו נסעו. העבריין פונה לבית החולים שיבא בתל השומר, כשהוא מורדם ומונשם.

המשטרה עיכבה לחקירה בתחנת חדרה שניים מבני משפחתו, שהיו חלק מכוח האבטחה שלו, ונבדק חשד אם הם השיבו אש לעבר רעולי הפנים. מעצרם של השניים, אב ובנו, הוארך עד ליום חמישי בחשד לקשירת קשר לביצוע פשע וירי מנשק חם באזור מגורים. האב היה בעברו איש משטרה והבן שירת כלוחם ביחידת חי"ר. הבן נפצע באורח קל מנתז קליע במהלך התקרית הלילה.

ניסיון חיסול בחדרה: מטען חבלה התפוצץ ברכבו של עבריין מקומי. ספק 500
זירת ניסיון החיסול בחדרה, 2015/ספק 500

העבריין בן ה-48 הוא בעליו של עסק להחלפת כספים מוכר בחדרה, הוא ריצה עונש מאסר בעבר והיה חשוד במעורבות בפרשת השחיתות בעיריית חדרה ב-2013, אולם לא הוגש נגדו כתב אישום. לפני שנתיים, הוא נפצע אנושות מפיצוץ מטען חבלה שהוצמד לרכבו והופעל בלב כיכר המשטרה בעיר.

מאז, הוא מסתובב עם אבטחה צמודה לאורך כל שעות היממה. לפי המשטרה, הוא עומד בראש כנופיה מקומית בעיר ומסוכסך עם כמה גורמים באזור. עם זאת, גורם המקורב למשפחתו הכחיש זאת. "מאז ניסיון ההתנקשות בו הוא הקפיד לאבטח את עצמו והסתובב ברכב משוריין", אמר מקורבו לוואלה! NEWS. "מקוויים שהוא יצא מזה, כפי שהתגבר על הפציעה הקודמת. הוא איננו מעורב בשום פעילות עבריינית, מנהל עסק כשר ויצא מזמן מעולם הפשע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully