וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולען במרכז ת"א והיום הגורלי של הפועל ב"ש: המהדורה המרכזית בוואלה! NEWS

יעקב אילון

22.8.2017 / 14:00

לקראת פתיחת שנה"ל נחשפו נתונים על מערכת החינוך, נתניהו ייפגש עם פוטין, מאום טראמפ על אפגניסטן, ליקוי החמה של פעם במאה, הקומדיה הגדולה של ה-BBC ומה תעשה הערב באר שבע בסלובניה?

צילום: שי מכלוף, שלומי גבאי, רוני כנפו, יותם רונן, אבי כהן, רויטרס עריכת וידאו: ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

כעשרה ימים לפני פתיחת שנת הלימודים מפרסם משרד החינוך נתונים על בתי הספר משה שטיינמץ, הכתב לעניני חינוך משה שטיינמץ עם עיקרי הדברים.
מנכ"ל משרד החינוך שמואל אבוהב הגיב על הנתונים.

ראש הממשלה בנימין נתניהו ימריא הלילה למוסקבה לפגישה עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. זו פגישה חמישית בסדרה וברקע ההתפתחויות המטרידות בסוריה והמתיחות שעולה בין המדינות. הפרשן הצבאי אמיר בוחבוט עם הפרטים.


שני משלוחים של קוריאה הצפונית שיועדו לסוכנות הממשלתית הסורית האחראית על תכנית הנשק הכימי יורטו בחצי השנה האחרונה – כך עולה מדוח חשאי של האו"ם על הפרת הסנקציות שמוטלות על פיונגיאנג. אורן נהרי עורך חדשות החוץ על מידת המעורבות של הצפון קוריאנים ומערכת היחסים עם האמריקנים.

גם בנושא המעורבות הצבאית באפגניסטאן נשיא ארה"ב דונלד טראמפ מתרחק מהבטחות הקמפיין שלו. הוא יוסיף חיילים ולא ייצא משם. על הנאום שלו הלילה - דווח עמרי נחמיאס,שליח וואלה! NEWS לוושינגטון.

מיליוני אמריקנים צפו בשמש ישירות או בשידורים שלה, כאשר הירח כיסה לאט לאט את השמש כולה והחשיך אותה - או ליתר דיוק הטיל צל על כדור הארץ.
מאיידהו מדווח פרופ' יוחאי כספי, מהמחלקה למדעי כדור הארץ וכוכבי הלכת במכון ויצמן.

תקרית הבולען שנפער אתמול בתל אביב הסתיימה בנס בלי נפגעים. מדובר בעבודות במסגרת פרויקט תמ"א 38. הילה ציאון עורכת וואלה עסקים, על הסכנות דווקא בפרויקטים מהסוג הזה.

זה עשוי להיות הערב הגדול של הפועל באר שבע בסלובניה. סיכוי טוב שהיא מצטרפת לחבורה של ברצלונה, ביירן, צ'לסי וחברותיהן בליגת האלופות.
שלמה וויס, שליח וואלה ספורט דווח מהאצטדיון בסלובניה .


עולם הקולנוע אוהב לעשות דרוגים ולחלק פרסים והיום מדובר בקומדיות הגדולות בכל הזמנים של הביביסי. בוחרים אותן אנשי קולנוע מכל העולם, ובהם גם אבנר שביט מבקר הקולנוע של וואלה תרבות . אז מי במקום הראשון?



הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully