וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולען נפער בלב תל אביב ליד אתר בנייה; אין נפגעים

22.8.2017 / 0:29

טרם ברור מדוע נפער הבולען, בסמוך לאתר שברחוב שלמה המלך בעיר. מכונית חונה נפלה אליו, אולם איש לא נפגע. כוחות משטרה נמצאים במקום ודיירי המבנים הסמוכים פונו. "שמענו רעש חזק וראינו את הקיר קורס", סיפר עד ראייה

צילום: יותם רונן, עריכה: תום זואילי

בולען נפער אתמול (שני) בלב תל אביב, בסמוך לאתר בנייה ברחוב שלמה המלך בעיר. לא היו נפגעים באירוע, אולם נגרם נזק למכונית חונה שנפלה אליו.

עדיין לא ברור מה היו התנאים שהביאו לקריסת הבולען. כוחות משטרה הגיעו למקום ובודקים את נסיבות האירוע. דיירי המבנים הסמוכים למקום הקריסה פונו. המשטרה מסרה כי מנוף יחלץ את כלי הרכב שנפל לבולען, ולאחר מכן תתבצע הערכת מצב של גורמי מקצוע שלפיה יוחלט אם הדיירים יוכלו לשוב לבניין שפונה.

טל בר לוי, קונסטרוקטור בחברת בנייה שעובדת בפרויקט סמוך לאתר הבנייה שבו קיר קרס אמר: "היה רעש מאוד גדול יצאנו להסתכל רואים את הקיר שמתחיל לקרוס ורכב נבלע בתוך האדמה. הרכב כרגע בעומק של ארבעה מטר. ההתמוטטות עוד לא נגמרה. מדובר באתר תמא 38 של הקבלן נקש נאמן. עדיין יש כאן סכנה, ומשטרה מגדרת את הרחוב".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
דיווח בספרד: המחבל מפיגוע הדריסה בברצלונה נורה במחוז
צפו: תיעוד ממל"ט חיזבאללה בקרבות נגד דאעש בגבול סוריה ולבנון
בעלי הצוללת שבה נעלמה העיתונאית: "מתה בתאונה, קברתי אותה בים"

בולען נפער ברחוב שלמה המלך  89 בתל אביב, 21 באוגוסט 2017. ללא קרדיט, מערכת וואלה! NEWS
הבולען שנפער בלב העיר/מערכת וואלה! NEWS, ללא קרדיט

אחת מדיירות הבניין שפונה היא רחל, בת 86, שהביעה את דאגתה מהבור שנפער: "העירייה ביקשה שנצא מהדירות, קשה לי להאמין שלא נוכל לחזור לדירה אבל אם זה מהווה סכנה לתושבים אז בוודאי שנתפנה. ימצאו לנו מקום אחר איזה בית מלון".

יובל אגרט, מנהל קשרי קהילה בעיריית תל אביב שהגיע למקום אמר כי, "כרגע הוקפא המצב וצריך להגיע לכאן מהדנס סיכונים שיבדוק אם הבניין בסיכון או לא, לבדוק את יסודות הבניין, עובדת סוציאלית תורנית הוזמנה גם כן".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
בולען נפער ברחוב שלמה המלך  89 בתל אביב, 21 באוגוסט 2017. דנה ירקצי
אתר הבנייה/דנה ירקצי

מעיריית תל אביב נמסר: "מדובר על עבודות בנייה שבוצעו על פי היתר בשטח פרטי והן מצויות על פי החוק באחריות המלאה של מהנדס הפרויקט. תלונות השכנים שהתקבלו בעירייה לפני כמה חודשים נבדקו בצורה מקצועית על ידי מהנדס מבנים מסוכנים שנשלח למקום וקבע באותה עת כי לא נשקפת סכנה לבניין.

"מבדיקה ראשונית של המקרה עולה כי בשבועות האחרונים בוצעו עבודות חדשות במקום שאינן קשורות לתלונות או לעבודות הקודמות וככל הנראה הן אשר הביאו לפתיחת הבור. הנושא כמובן ייבדק על ידי העירייה לעומק ובמידת הצורך יופקו לקחים. לאחר המקרה התבצעו פעולות חיזוק בין הקורות לצורך מילוי הבור ובכל מקרה בשלב זה על פי בדיקת מהנדסי העירייה אין חשש להתמוטטות הבניין".


(עדכון ראשון: 18:10)

בולען נפער ברחוב שלמה המלך  89 בתל אביב, 21 באוגוסט 2017. דנה ירקצי
הבולען שנפער בתל אביב/דנה ירקצי
בולען נפער ברחוב שלמה המלך  89 בתל אביב, 21 באוגוסט 2017. דנה ירקצי
הבולען שנפער בתל אביב/דנה ירקצי
  • עוד באותו נושא:
  • בולענים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully