וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפצוע מיבנה משחזר לראשונה: "המחבל שוחח איתי לפני הפיגוע"

21.8.2017 / 13:47

ניב נחמיה סיפר לוואלה! NEWS על רגעי המאבק עם הנער הפלסטיני בסניף שופרסל בעיר, וכן על השיקום הארוך שנותר לו לעבור בבית החולים קפלן שברחובות. "אני זוכר את הכול, מהדקירה הראשונה, מהמאבק בינינו ועד שהוא ברח"

צילום: אופיר לוי, דובר ביה"ח קפלן, עריכה: ורד לידני ויוסי אלטר

כשלושה שבועות אחרי פיגוע הדקירה בסניף שופרסל ביבנה, ניב נחמיה ממשיך להתאושש אחרי שנפצע באורח קשה. בשיחה ראשונה מאז התקיפה, מספר סגן מנהל הסניף לוואלה! NEWS על ההתמודדות עם המחבל ועל תהליך השיקום הארוך שעוד מצפה לו בבית החולים קפלן שברחובות.

"אני מרגיש יותר טוב, אבל יש עוד דרך ארוכה אחרי כל הניתוחים שעברתי", כתב נחמיה, זאת משום שקרע את מיתרי הקול והוא מתקשה כעת בדיבור. "ראיתי את המחבל עוד לפני האירוע. הוא שאל אותי היכן נמצאים השירותים בחנות, בערך רבע שעה לפני. אני זוכר את הכול, מהדקירה הראשונה, מהמאבק בינינו עד שהוא ברח ונפלתי לרצפה לקבל עזרה".

לקריאה נוספת על הפיגוע ביבנה
"ניב הוא גיבור": נתניהו ביקר את הפצוע מפיגוע הדקירה ביבנה
חשד לפיגוע: בן 42 נפצע באורח קשה מדקירה בסופרמרקט ביבנה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת הפיגוע ביבנה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הודה למשפחתו. ניב נחמיה ורעייתו/מערכת וואלה!, צילום מסך

נחמיה, שזכה גם לביקור של ראש הממשלה בנימין נתניהו, הודה לכל מי שתמך בו בשבועות האחרונים. "אני מודה לכול העם על התמיכה, על התפילה ועל הביקורים הרבים מאנשים שלא הכירו אותי ואני לא אותם", אמר. "זה ממש מחמם את הלב". לדבריו, "אם המקרה כבר היה צריך לקרות, אז אני שמח מאוד שהצלחתי לעודד, לחזק ולקרב בין אנשים. אני מודה למשפחה התומכת שעוטפת, לאשתי היקרה ולרופאים המצוינים שעושים את עבודתם נאמנה".

נחמיה נדקר על ידי תושב יטא בן 19, ונפצע באורח קשה. הוא הותקף בדקירות סכין על ידי המחבל שנעצר בזירה לאחר שאזרחים שהיו במקום התנפלו עליו, והכו אותו. המחבל הועבר לחקירת שירות הביטחון הכללי, וכוחות צה"ל מהחטיבה המרחבית יהודה פשטו על ביתו בכפר יטא. לפי השב"כ, למחבל לא היה רקע ביטחוני קודם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully