וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחתת אמריקנית התנגשה בספינת סחר ליד סינגפור; 10 חיילים נעדרים

חמישה חיילים נפצעו בתאונה הימית שהתרחשה ממזרח לסינגפור במהלך הפלגה שגרתית. חיל הים האמריקני הודיע כי מתקיימות פעולות חילוץ והצלה. לפני כחודשיים נהרגו 7 מלחים אמריקנים בתאונה דומה לחופי יפן

צילום: רויטרס

(בווידאו: משחתת אמריקנית התנגשה בספינת משא מול חופי יפן, לפני כחודשיים)

עשרה חיילים אמריקנים נעדרים לאחר שמשחתת נושאת טילים של צבא ארצות הברית התנגשה הלילה (שני) בספינת מסחר הנושאת את דגל ליבריה ממזרח לסינגפור – כך מסר חיל הים האמריקני. בהצהרה נמסר עוד כי חמישה חיילים נוספים נפצעו. הספינה, יו.אס.אס ג'ון מקיין, נפגעה בצדה השמאלי כשהייתה בדרכה לנמל בסינגפור במסגרת הפלגה שגרתית. חיל הים האמריקני מסר כי מתקיימות פעולות חילוץ והצלה בשיתוף עם הרשויות המקומיות וכי הספינה עושה את דרכה לנמל בכוחות עצמה.

זו הפעם השנייה שספינת קרב אמריקנית מתנגשת בספינה אחרת באוקיינוס השקט בחודשיים האחרונים. שבעה מלחים נהרגו בחודש יוני האחרון לאחר שהמשחתת פיצ'גרלד התנגשה בכלי שיט פיליפיני לחופי יפן. השבעה נעדרו לאחר התאונה וגופותיהם אותרו מאוחר יותר באחד התאים המוצפים של המשחתת שהייתה קרובה לטביעה.

מפקד הצי, סגן אדמירל ג'וזף אוקוין, אמר אז כי "הנזק היה משמעותי, נפער שסע גדול מתחת לקו הטעינה". הוא הוסיף כי חלק גדול מהמלחים שעל הסיפון ישן בזמן ההתנגשות של המשחתת עם הספינה הפיליפינית, שהייתה גדולה פי שלושה ממנה. "אני מקווה שבתוך פחות משנה נראה את הפיצ'גרלד חוזרת לפעולה", מסר אוקוין.

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ הביע דאגה לשלומם של החיילים הנעדרים בהתנגשות. "מחשבותיי ותפילותיי נתונות למלחים על ספינת הצי 'ג'ון מקיין' ולחיפושים אחריהם", כתב טראמפ בחשבון הטוויטר שלו.

עוד בוואלה! NEWS:
המצוד אחרי המחבל מברצלונה נמשך: "תועד בבנק יממה לפני הפיגוע"
פעם ב-99 שנים: ליקוי חמה ייראה מחוף אל חוף בארצות הברית
אחרי שלושה חודשי אשפוז מסתורי: נשיא ניגריה שב לארצו

(עדכון ראשון: 4:20)

המשחתת האמריקנית שהתנגשה בספינת משא פיליפינית מול חופי יפן, 17 ביוני 2017. AP
המשחת האמריקנית "פיצג'רלד" לאחר התאונה בחודש יוני/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully