וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות סכנת ההחלקה: עיריית ת"א שוטפת את שבילי האופניים

20.8.2017 / 19:00

כשבוע לאחר תאונת ההחלקה בשדרות רוטשילד בעיר בה נפגעה הדוגמנית שלומית מלכה, תושבים בעיר טוענים כי העירייה ממשיכה לשטוף את שביל האופניים בשדרה בצינור לחץ. "לעירייה לא אכפת", אמר לוואלה! NEWS תושב נוסף שהחליק בשדרה. צפו בתיעוד

צלמים זמניים מורשים

אחרי שעיריית תל אביב ספגה ביקורת נוקבת על שבילי האופניים הרטובים בשדרות רוטשילד, זאת בעקבות מקרי החלקות של מספר רוכבים בהם הדוגמנית שלומית מלכה, היום (ראשון) מתברר כי העירייה שוטפת אותם בצינור לחץ. ס', בן 32, בעל חברת הפקות המתגורר בעיר, נסע הבוקר על אופניו החשמליים בשדרות רוטשילד והחליק מזרם מים שנוצר בעקבות שטיפת מסלול האופניים באמצע היום על ידי עובד עיריית תל אביב.

"אני בדרך כלל מתנייד ברכב, אבל היום החלטתי לצאת מהמשרד שלי ולהפקיד צ'ק בבנק אז החלטתי לנסוע באופניים", סיפר ס' לוואלה! NEWS. "עובד מהמשרד שלי הזהיר אותי ואמר לי שרוטשילד מסוכנת לרכיבה. השבתי לו שאין מצב, שאחרי האירועים בשבוע שעבר - העירייה נוקטת במשנה זהירות. אלא שלמרבה ההפתעה, אני נוסע על השדרה ופתאום החלקתי מזרם מים על מסלול האופניים".

עוד בוואלה! NEWS:
"הם לא מוסלמים, אלא טרוריסטים": ביקור במסגד של המחבלים מספרד
ג'וליאן בן השבע נרצח בברצלונה: "התברכנו על שהיה חלק מחיינו"
מנהיג תא הטרור בספרד - "אימאם שקשור למתכנני הפיגועים במדריד"

תאונת קורקינט של שלומית מלכה ברוטישילד, ת"א 13.8.17. אבי כהן, מערכת וואלה! NEWS
שביל האופניים ההרטוב בשדרות רוטשילד, בשבוע שעבר/מערכת וואלה! NEWS, אבי כהן

ס' נפל על הקרקע. כשהצליח לקום, הבחין כי רכב תפעולי של עיריית תל אביב ועובד עירייה ששטף את שני צדי השבילים. "זה קרה באמצע היום, כשרוכבים רבים נמצאים על המסלול", סיפר. למזלו, לא נגרם לו נזק גופני, אך הדבר עלול היה להסתיים באסון – כפי שהתרחש בשבוע שעבר. "זה מפריע לי שלעירייה לא אכפת מהסכנה שנשקפת לעוברים ושבים בשדרה", טען. "לא הגיוני שאחרי המקרה של שלומית מלכה יגיע מישהו באמצע היום וינקה את שבילי האופניים במים, אחרי שהתלוננו על ההשקיה של הממטרות. מן הראוי שהעירייה תשים לב לדברים שיכולים להוות סכנה לרוכבים".

בסרטון שתיעד לאחר הנפילה נראה עובד העירייה שוטף את שבילי האופניים בשדרות רוטשילד, בזמן שהולכי הרגל עוברים במקום. "אתם דואגים לשטוף את כל השדרה?" נשמע ס' שואל את עובד העירייה. "יאללה יאללה", השיב לו העובד ואף אישר כי הוא עתיד לשטוף את השדרה כולה.

ביום שהחליקה מלכה מהקורקינט שלה ופונתה לבית החולים כשהיא מורדמת ומונשמת, החליק על שביל האופניים רוכב קורקינט נוסף, גיא שליידר בן 27, שפונה אף הוא לבית החולים. כתוצאה מהנפילה, נשברה פיקת הברך שלו והרופאים גיבסו רגלו. "משום מקום אני מוצא את עצמי מרוסק על הרצפה", שחזר שליידר בשיחה עם וואלה! NEWS. "בהתחלה לא הבנתי ששברתי משהו, אבל כשניסיתי להתקדם, הבנתי שאני לא יכול ללכת. בדיעבד הבנתי שהחלקתי בגלל השביל הרטוב. לקחתי את הטלפון שלי להתקשר לאשתי, ולפתע ראיתי אישה צעירה מחליקה עם הקורקינט שלה. ראיתי את פגיעת הראש שלה, רציתי לקום לעזור לה אבל לא יכולתי. זה היה פשוט אבסורד, בזמן שאני המתנתי שמישהו יבוא לעזור לי, אני רואה עוד מישהי מחליקה ונפצעת. רק מאוחר יותר הבנתי שזאת הייתה שלומית מלכה".

עוד באותו נושא

שיפור משמעותי במצבה של שלומית מלכה: התעוררה ומתקשרת עם קרוביה

לכתבה המלאה
תאונת קורקינט של שלומית מלכה ברוטישילד, ת"א 13.8.17. אבי כהן, מערכת וואלה! NEWS
שביל האופניים בשדרות רוטשילד, בשבוע שעבר/מערכת וואלה! NEWS, אבי כהן

במסגרת האחזקה העירונית נשטפים השבילים בעיר לצורך ניקוי ומניעת לכלוך, שמן ופסולת וכך בין היתר גם בשדרה הכי מרכזית בעיר, זאת באמצעות מכונות שטיפה לרווחת התושבים והמבקרים בעיר. יש לציין כי שדרות רוטשילד, בהיותן בלב העיר, משמשות את הרוכבים לאורך כל שעות היממה ושלטים המזהירים מפני החלקה מוצבים בשדרה.

מעיריית תל אביב-יפו נמסר בתגובה: "במסגרת האחזקה העירונית נשטפים השבילים בעיר לצורך ניקוי ומניעת לכלוך, שמן ופסולת וכך בן היתר גם בשדרה הכי מרכזית בעיר, זאת באמצעות צינור לחץ לרווחת התושבים והמבקרים בעיר. יש לציין כי שדרות רוטשילד, בהיותן בלב העיר, משמשות את הרוכבים לאורך כל שעות היממה ושלטים המזהירים מפני החלקה מוצבים בשדרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully