וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וליאן בן השבע נרצח בברצלונה: "התברכנו על שהיה חלק מחיינו"

הרשויות אישרו כי הילד האוסטרלי-בריטי, שנעדר מאז הפיגוע בשדרות הרמבלה, הוא אחד מ-13 ההרוגים במתקפה של דאעש. אמו נפצעה קשה. "נזכור את החיוכים שלו וננציח אותו בלב שלנו", מסרה משפחתו

עריכה: שניר דבוש

ג'וליאן קדמן, הילד האוסטרלי בן השבע שנעדר מאז הפיגוע בברצלונה ביום חמישי, הוא אחד מבין 13 ההרוגים במתקפה בשדרות הרמבלה – כך אישרה היום (ראשון) משטרת קטלוניה. אמו של קדמן, הייתה בין יותר מ-120 הפצועים בפיגוע הדריסה שעליו קיבל ארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש).

"התברכנו על כך שהוא היה בחיים שלנו", מסרה המשפחה של קדמן, שהחזיק גם באזרחות בריטית. "נזכור את החיוכים שלו וננציח אותו בלב שלנו". בין ההרוגים הנוספים בדריסה בברצלונה, היו ארבעה ספרדים – בהם ילד בן שלוש - שני איטלקים, שני פורטוגלים, בלגי, אמריקני וקנדי.

עוד על מתקפת הטרור בברצלונה
"הם לא מוסלמים, אלא טרוריסטים": ביקור במסגד של המחבלים מספרד
מנהיג תא הטרור בספרד - "אימאם שקשור למתכנני הפיגועים במדריד"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סבו ביקש עזרה בחיפושים אחריו. ג'וליאן קדמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

סבו של ג'וליאן, טוני קדמן, כתב בעמוד הפייסבוק שלו לאחר הפיגוע כי "הילד היה עם אמו, ג'ום, ואז הם נפרדו. בבקשה תשתפו אם יש לכם משפחה או חברים בברצלונה". לפי דיווחים, הילד התגורר לאחרונה עם אמו בעיר קנט שבבריטניה, אך אביו וסבו מתגוררים באוסטרליה. האב סיפר כי שוחח עם בנו שעות ספורות לפני שנעלם.

לאחר קריאתו של הסבא, אמרה ראשת ממשלת בריטניה תרזה מיי כי הרשויות בבריטניה "בוחנות מקרוב" את הדיווחים על הילד. היא גינתה את המתקפה ואמרה כי בריטניה עומדת "כתף אל כתף עם ספרד בהתמודדות עם רוע הטרור".

עוד באותו נושא

"המדינה האסלאמית" גוססת, אבל הפיגועים באירופה לא הולכים לשום מקום

לכתבה המלאה
עצרת זכרון לקורבנות הפיגוע בברצלונה  19 באוגוסט 2017. רויטרס
עצרת זיכרון לקורבנות הפיגוע, היום/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully