וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "תושב עזה שנכלא בעבר בישראל חוסל בדירתו בשבדיה"

תנועת פתח טענה כי מוחמד אל-בזם נורה למוות בדירתו והטילה את האחריות והאשמה על המוסד הישראלי. הרשויות בשבדיה לא הגיבו להודעה, לפיה אל-בזם נורה פעמיים בראשו ובצווארו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נורה בראשו ומת בדירתו. אל-בזם/מערכת וואלה!, צילום מסך

תנועת פתח ברצועת עזה הודיעה היום (ראשון) כי מוחמד אל-בזם, פלסטיני תושב הרצועה שנכלא בעבר בישראל, נרצח בדירת מגוריו בדרום שבדיה. בהודעה לא נמסר שם העיר שבה התגורר אל-בזם אך נטען כי המוסד הישראלי אחראי להתנקשות בו. על פי ההודעה מקורות בשבדיה מסרו כי אדם שנכנס לביתו של אל-בזם ירה בו כדור אחד בראשו וכדור נוסף בצוואר, וכי מותו נקבע במקום. עוד נמסר כי הרשויות בשבדיה לא הגיבו לדיווח על הרצח.

בחודש דצמבר האחרון חוסל בתוניסיה מוחמד א-זווארי, מהנדס שהיה מעורב בפרויקט ייצור המל"טים של חמאס. הארגון טען אז כי המוסד אחראי לחיסולו, מכיוון שהיה נתון למעקב צמוד. על פי דיווחים שפורסמו סביב הרצח בכלי תקשורת בתוניסיה סוכני מוסד ירו בא-זווארי 20 כדורים כשישב במכוניתו בעיר ספקס.

במרץ חוסל ברצועת עזה מאזן פוקהא, בכיר חמאס שעמד בראש "מטה הגדה" והיה אחראי לעשרות פיגועים. פוקהא, ממשוחררי עסקת שליט גורש לרצועה וחוסל בשכונת מגוריו, תל אל-הווא. הזרוע הצבאית של חמאס האשימה אז את "סוכני הכיבוש ברצועת עזה" באחריות לחיסול. כחודשיים לאחר מכן הוציא חמאס להורג שלושה תושבי הרצועה שהורשעו בהתנקשות בפוקהא.

עוד בוואלה! NEWS:
הבוקר, עומסים ברכבות: קו חיפה-תל אביב מושבת לשבוע
המחאה נגד היועמ"ש: מני נפתלי ואלדד יניב נעצרו בכניסה לפ"ת
"המדינה האסלאמית" גוססת, אבל הפיגועים באירופה לא יעלמו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully