וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לפגע וברח סמוך לנתניה: אישה בשנות ה-70 לחייה נהרגה

שלומי גבאי

19.8.2017 / 0:44

אלמונית נמצאה באזור גשר השלום בכביש 2, סמוך לנתניה. צוות מד"א שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותה. נהג הרכב הפוגע נמלט. המשטרה סגרה את נתיב הנסיעה דרומה עד להשלמת החקירה

צילום: תיעוד מבצעי מד"א
חשד לתאונת פגע וברח סמוך לנתניה, 18 באוגוסט 2017. מד"א
זירת התאונה, אמש/מד"א

אישה בשנות ה-70 לחייה נהרגה אמש (שישי) בתאונת דרכים סמוך לגשר השלום שבנתניה, בנתיב הנסיעה דרומה בכביש החוף. האישה סבלה מפגיעה מערכתית קשה, וצוות מד"א שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותה. במשטרה מעריכים כי מדובר בתאונת "פגע וברח" לאחר שהנהג הרכב הפוגע נמלט מהמקום.

"כשהגענו למקום אנשים סיפרו לנו שהם הבחינו בגופת אישה המוטלת על הכביש לאחר שנפגעה מכלי רכב שחלפו במקום", סיפר גלעד כהן, חובש מד"א שהוזעק למקום התאונה. היא הייתה ללא סימני חיים ומותה נקבע במקום".

ההרוגה בתאונה מוגדרת עדיין כאלמונית, זאת לאחר שטרם נוצר קשר עם קרוביה. במשטרה פתחו בחקירת התאונה, כמו גם את נסיבות הימצאות האישה בכביש הסואן. כביש 2 ממחלף נתניה לכיוון דרום נסגר עד לסיום פעולות החקירה בעידי חוקרי תאונות דרכים של מרחב שרון.

חשד ל"פגע וברח". מד"א
זירת התאונה, אתמול/מד"א

בחודש שעבר נהרג צעיר כבן 20 תושב עראבה לאחר שנדרס בסמוך לכניסה ליישוב הררית שבמועצה האזורית משגב, בכביש 784. כלי רכב פגע בצעיר ובגבר נוסף כבן שנפצע באורח קשה. הנהג הפוגע נמלט מהמקום. לפני כשבועיים הוגש כתב אישום נגד הנהג הדורס, מאג'ד עסאלה, שנחשד כי פגע בצעיר במכוון.

המקרה המיוחס לעסאלה התרחש ב-14 ביולי בשעות אחר הצהריים. על פי כתב האישום, עסאלה הגיע באמצעות כלי רכב לכביש בינעירוני צדדי, העובר בין צומת מסלחית לאבטליון. הוא הבחין בשלושת בני המשפחה שעמדו על גבעה וממנה תצפתו על מבנים ביישוב. בשלב זה, הנאשם חלף על פניהם, ביצע סיבוב פרסה, וניגח שניים מהם באמצעות הרכב. בן המשפחה השלישי הצליח לחמוק מהרכב ולדלג ברגע האחרון מעל מעקה הבטיחות.

חקירת המשטרה העלתה חשד שבין הדורס ומשפחתו לבין הקורבנות היה סכסוך, ככל הנראה על רקע רומנטי וכבוד המשפחה. במשטרה הסבירו כי במהלך השנה האחרונה נעצרו מספר חשודים משתי המשפחות על עבירות דומות בגין ניסיונות לפגוע באדם אחר באמצעות כלי רכב שונים.

(עדכון ראשון: 22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully