וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני נערים מגוש עציון נעצרו בחשד לתקיפת נהגי אוטובוס ערבים

17.8.2017 / 15:07

השניים נתפסו על חם בפעילות משותפת ליחידה לפשיעה לאומנית במחוז ש"י, משמר הגבול ושב"כ. המשטרה חושדת כי הם קשורים לשורת תקיפות שאירעה באזור בשבועות האחרונים וצפויים מעצרים נוספים בפרשה

אוטובוס של מועצת גוש עציון המתפקד כקו 160 של אגד. טלי מאייר
המשטרה חושדת כי השניים ארבו לנהגים בתחנה האחרונה בקו. אוטובוס בגוש עציון/טלי מאייר

שני נערים בני 14 ו-15 תושבי גוש עציון נעצרו אתמול במסגרת פעילות משולבת של המשטרה, משמר הגבול ושב"כ בחשד לשורת מקרי תקיפה אלימים של נהגי אוטובוס ערבים באזור היישוב בת עין – כך הודיעה היום (חמישי) משטרת מחוז ש"י. עוד נמסר כי "במהלך פעילות מתוחכמת של הכוחות ובשילוב אמצעים מתקדמים נתפסו השניים על חם" והובאו למעצר. על פי ההודעה מעצרם התבצע לאחר שכוח משטרה של היחידה לפשיעה לאומנית של מחוז ש"י הבחין בשניים מתיזים גז פלפל לעבר נהג אוטובוס.

שני הנערים יובאו בהמשך היום להארכת מעצר בבית משפט השלום בירושלים. מעצרם של השניים נחשב להישג בעבור היחידה שבעבר לא הצליחה לתפוס על חם את האחראים למקרים דומים. בחקירת הנערים נבדקת מעורבותם בשורת תקריות דומות באזור בת עין בשבועות האחרונים, כלפי נהגי אוטובוס נוספים וכן אנשי כוחות הביטחון; וצפויים מעצרים נוספים.

עוד בוואלה! NEWS:
פרשת השוחד: המיליארדר בני שטיינמץ ישוחרר בתנאים מגבילים
"הבנתי שמשהו רע קורה": פצועה מהמרדף שהסתבך משחזרת
טראמפ זועם: לא השוויתי בין הניאו-נאצים למתנגדיהם, זהו שקר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צפויים מעצרים נוספים בפרשה. בת עין/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחקירת שורת התקיפות בתקופה האחרונה עולה כי החשודים נהגו להמתין לאוטובוס בתחנת האיסוף האחרונה בקו והיו ניגשים לנהג שהיה יורד בתחנה לצורך הפסקה בעבודתו. לאחר שיחה קצרה שנועדה לוודא את זהות הנהגים הערבים היו השניים מתיזים גז פלפל לעבר פניהם ורוגמים את האוטובוס באבנים.

ממשטרת מחוז ש"י נמסר כי היא תמשיך לפעול יחד עם השב"כ "בנחישות וביד קשה" נגד גילויי אלימות כלפי אזרחים ואנשי כוחות הביטחון. עוד נמסר כי המשטרה "תמשיך בביצוע פעולות תוך שימוש בכל האמצעים העומדים לרשותה למניעה ואכיפה, ונחושה לתפיסת פורעי החוק באשר הם ובכל גיל ולא תאפשר פגיעה ממניעים על רקע לאומני או נקיטת אלימות מכל סיבה שהיא ותפעל למצות עימם את הדין על מנת להגן על האזרח בכל מקום ובכל זמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully