וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על השוליים, בכביש המהיר: תיעוד מהמרדף שהסתבך בכביש החוף

17.8.2017 / 15:30

פרסום ראשון: מצלמות האבטחה קלטו את סופו של המרדף בין ניידת לרכב גנוב, שהתנגש במיניבוס ובסופו נפצעו עשרה בני אדם. "שוטרת סימנה לנו לעצור, פתאום נכנסו בנו", שחזרה אחת הפצועות

צילום: נתיבי ישראל, עריכה: שניר דבוש, ורד לידני

מצלמות האבטחה תיעדו היום (חמישי) את המרדף המשטרתי בכביש החוף, שהסתיים בפציעתם של עשרה בני אדם, בהם אחד באורח קשה. במצלמות מרכז הבקרה וניהול התנועה של חברת נתיבי ישראל נקלטו הדקות האחרונות של המרדף, כשניידת משטרה נראית דולקת אחרי כלי רכב גנוב שהתנגש במונית שירות.

סלומה עזיזה, שנפצעה בתאונת הדרכים, סיפרה לוואלה! NEWS: "היה מחסום בשפיים, והייתי במונית שירות. שוטרת סימנה לנו לעצור, אבל מכונית לבנה נסעה במהירות גבוהה בין המכוניות כאילו היא אופנוע. פתאום היא נכנסה בנו בבום. הבנתי שקורה משהו לא בסדר".

לטענתה, היה זה פיגוע דריסה. "אמרו שהנהג ערבי. עם כל מה שקרה, חשבתי שאני לא יודעת מה עוד הולך להיות בהמשך", אמרה. "איבדתי את ההכרה, שמו אותי על פלטה והעבירו אותי לאמבולנס, חיכיתי שם 45 דקות בלי מזגן. שאלתי את מד"א למה לא נוסעים מכאן, והם אמרו שמפנים את גנב הרכב לבית החולים. שאלנו למה אנחנו צריכים לסבול בגלל גנב הרכב שגם עשה תאונה – הוא רצה להרוג אנשים ואנחנו צריכים לסבול? הם לא ידעו מה לומר לנו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המרדף בכביש החוף/מערכת וואלה!, צילום מסך
סלומה עזיזה שנפצעה  במהלך המרדף ופונתה לביתה 17 באוגוסט 2017. אור רביד, מערכת וואלה!
סלומה עזיזה, שנפצעה בתאונת הדרכים בכביש החוף/מערכת וואלה!, אור רביד

בתאונה נפצעו עשרה נוסעי מונית שירות מפגיעת רכב גנוב שנמלט מניידת משטרה בכביש החוף, סמוך למחלף חוף השרון. ארבעה פצועים פונו לבית החולים מאיר בכפר סבא, בהם אחד קשה והיתר קל, מהמשטרה נמסר כי הפצוע הקשה הוא אחד החשודים בגניבת הרכב. אחת הפצועות, נערה בת 14, שוחררה כעבור שעה קלה. שישה פצועים נוספים באורח קל פונו לבית החולים לניאדו בנתניה.

עשרה בני אדם נפצעו בתאונת דרכים בכביש החוף בתום מרדף משטרתי, 17 באוגוסט 2017. נטלי מור, תמונות גולשים
זירת התאונה, הבוקר בכביש החוף/תמונות גולשים, נטלי מור

המרדף התרחש לאחר ששוטרי יחידת "אתגר" ניסו ללכוד את גנבי הרכב, שנמלטו והתנגחו בכלי הרכב בכביש. במחלף חוף השרון הוצב מחסום כדי לעצור את כלי הרכב, אך לדברי המשטרה הם נגחו בו וניסו לדרוס שוטר. בתגובה ירה הכוח באוויר, והשניים עזבו את כלי הרכב – ונמלטו רגלית. בהמשך המרדף ניסו החשודים לדרוס שוטר, והכוח ביצע ירי באוויר, לאחר שחש סכנה. בעקבות התאונה, הורגשו עומסי תנועה כבדים במקום.

מחקירה ראשונית עולה כי הנהגים, החברים בכנופייה מטול כרם וקלנדיה, גנבו כלי רכב מטירת כרמל ומחיפה. בלשי יחידת אתגר לאיתור ולתפיסת גנבי רכב בלהב 433 עקבו אחריהם בנסיעה דרומה בכביש 2, וניסו לעצור אותם בסמוך למחלף נתניה. הגנבים פתחו בנסיעה שתוארה בידי השוטרים כפראית, ופגעו במונית השירות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully