וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיסת אל על לבנגקוק עוכבה במשך כ-12 שעות: "לא טורחים לעדכן אותנו"

17.8.2017 / 13:45

מאות נוסעים שהיו אמורים לצאת לתאילנד העבירו את הלילה בנתב"ג: "הנציגים אמרו לנו שהאוכל של הטיסה לא מוכן". הטיסה המריאה בשעה 10:00. אל על: "הטיסה התעכבה בשל תקלה במטוס, שתוקנה במהלך הלילה"

צילום: פייסבוק, עריכה: שניר דבוש

למעלה מ-300 נוסעים בטיסת אל על שהייתה אמורה להמריא אמש (רביעי) לבנגקוק נתקעו בנמל התעופה בן גוריון, בעקבות עיכוב של כ-12 שעות בטיסה. הנוסעים טענו כי צוותי הקרקע של אל על לא נתנו להם מענה מספק, וחלקם נאלץ לישון על הרצפה בטרמינל. בסמוך לשעה 10:00 המריאה לבסוף הטיסה ליעדה.

"חיכינו יותר מעשר שעות בשדה תעופה לטיסה שהייתה אמורה לצאת אתמול ב-22:30 בלילה ועדיין לא ברור מתי נטוס!", כתבה הבוקר נוסעת בשם דנית אזולאי. "אף אחד כאן בכלל לא טרח לעדכן אותנו מה קורה והנציגים שכן כאן אומרים לנו שפשוט האוכל של הטיסה לא מוכן. במוקד הטלפוני אין מנהל לדבר איתו כי זו עדיין משמרת לילה, הוא ישן!".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לוח הטיסות, הבוקר בנתב"ג/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאל על נמסר כי הטיסה התעכבה בשל תקלה במטוס, שתוקנה במהלך הלילה. ההמראה תוכננה לשעה 9:00, כעשר שעות וחצי לאחר המועד המקורי. אל על היא חברת התעופה היחידה המפעילה קו ישיר מישראל לתאילנד.

הנוסע דני לוזון כתב בעמוד הפייסבוק של אל על: "אני פשוט המום מכם, הזמנתי טיסה שהיתה אמורה לצאת היום בשעה 22:30 ולנחות בבנגקוק בשעה 13:45, שילמתי הרבה יותר כסף מכל חברה אחרת כדי לחסוך את הזמן ואת האפשרות להתעכב בקונקשן במדינה זרה. הזמנתי טיסת המשך לפוקט לשעה 17:25, זמן סביר והגיוני לכל הדעות. לאחר שיחה עם נציג שרות שלכם הוא אמר שלא יוכל לעזור לי ושאזמין טיסה חדשה מבנגקוק לפוקט, למזלי הצלחתי למצוא טיסה לשעה 19:20, מיותר לציין שהוספתי בנוסף ל-500 שקלים לטיסה שאפספס עוד 500 שקלים נוספים, לפני מספר דקות כאשר אנו כבר בדרכנו לשדה התעופה קיבלתי הודעה שהטיסה נדחתה לשעה 04:50, גם לטיסה הנוספת שהזמנתי כבר לא נספיק להגיע, שתי טיסות עליהן שילמתי ואליהן להגיע כבר לא אספיק עקב עיכוביכם".

מאות נוסעים של אל על שהיו אמורים להמריא אתמול בערב לבנקוק. נתקעו בנמל התעופה בן גוריון במשך יותר מעשר שעות 17 ctuduxy 2017. צילום מסך, מערכת וואלה! NEWS
הנוסעים ישנים בטרמינל/מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך

"התקשרתי שוב למוקד השירות שלכם, הנציג היה מאוד נחמד וניסה בכל כוחו לעזור, אך אמר שאין לו אפשרות לעזור, כיוון ששעת הטיסה הנוכחית לא מאפשרת לנו הגעה עצמית לנמל התעופה. גם ניאלץ לקחת מונית באמצע הלילה שלא היה בה צורך בשעות הערב, נוסף על כך צריך למצוא מלון ללילה בבנגקוק והעברות מהשדה למלון ובחזרה וגם טיסה נוספת וכל זאת שאני לא ליד מחשב, ללא נגישות. החמור מכך היא הרגשתי הרעה והטעם המר איתו אני יוצא לטיול בו אני אמור לחגוג 25 שנות נישואין, תוסיפו על כך את הלחץ הנפשי שלי ושל אישתי בו אנו נמצאים כרגע עקב חוסר הוודאות והפסד הכספים, הימים וקיצור החופשה שלנו שגם כך לא ארוכה רק 13 ימים, בזבזנו הרבה אנרגיות וכספים בגלל העיכובים של חברת אל על וכרגע לא יודעים מה הלאה.כבר אין לדעת אם יידחה... מה הפתרונות שלכם?".

(עדכון ראשון: 8:05)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully