וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוטר החדש שגויס למשטרת ישראל בחצי מיליון שקל: קופיקו

כוכב ספרי הילדים של תמר בורנשטיין-לזר גויס לטובת הסברת מסרי המשטרה לגיל הצעיר. במשטרה מעוניינים לצלם עשרה פרקים, בעלות של מאות אלפי שקלים - השווים לשכר גיוסם של ארבעה שוטרים חדשים

צילום: משטרת ישראל וערוץ היוטיוב הרשמי של קופיקו, עריכה: טל רזניק

קופיקו מתגייס למשטרה כדי לסייע לה להנחיל ולהעביר לילדי הגן עד בית הספר היסודי את מסרי המשטרה. מפכ"ל המשטרה רב-ניצב רוני אלשיך החליט לגייס את הכוכב הספרותי "קופיקו" של הסופרת תמר בורנשטיין לזר לטובת הסברת תפקידי המשטרה וחשיבותה לגיל הצעיר.

השוטר קופיקו יידרש לסייע למשטרה להנחיל ולהעביר את מסריה שהמרכזי שבהם יהיה מניעה מצבית – פעילות בקרב הציבור למניעת ביצוע עבירות בידי אזרחים מן השורה ופעולות אכיפה.

עוד בוואלה! NEWS:
גם באירופה מזועזעים מטראמפ: "על מנהיגים לגנות דעות קיצוניות"
בשיא החופש הגדול: שיבושים בפתיחת חופי רחצה בתל אביב
ונצואלה: נגן הכינור שהפגין נגד הנשיא, והפך לסמל המחאה, שוחרר ממעצר

פלאח קופיקו. קופיקו – חוקי הג'ונגל
בפעם הבאה שאתם מחייגים 100, קופיקו בשירות המשטרה/קופיקו – חוקי הג'ונגל

במשטרה מבקשים לצלם עשרה פרקים של הסדרה, שעלותם המשוערת כחצי מיליון שקלים. בסכום זה היה ניתן לגייס לא פחות מארבעה שוטרים במשך שנה שכן עלות שכרו של שוטר ממוצע היא פחות מעשרת אלפים שקלים בחודש.

בדברי ההסבר שצורפו לבקשה נכתב בין היתר, כי המטרה של הפקת הסדרה היא הכרות עם משטרת ישראל, שיטור בחברה רב תרבותית, שירות לקהילה, אכיפה, מניעה מצבית והתמודדות עם אלימות.

קופיקו על פי תמר בורנשטיין לזר, היה קוף שובב שהרבה במעשי קונדס ושטות וכך כבש את ליבם של ילדי ישראל. לא ברור אם השוטר קופיקו ינקוט בדרכי פעולה שונות או ידבוק בהתנהגות השובבית שילדי ישראל כה אהבו במטרה להנחיל אצלם את תרבות החוק והסדר. הסדרה מיועדת לתלמידי הגן ובית הספר היסודי בגילאי 12-5.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully