וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ציפיתי לברזים מזהב": ניקול ראידמן תיעדה הזנחה במעון רה"מ

חברתה של רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו ביקרה בקומת המגורים במעון, וצילמה קירות עבשים ומכשירי חשמל מקולקלים. "המצב מזעזע, אף אחד פה לא חי באושר ופאר", אמרה ראידמן הנחרדת

הסרטון של ניקול ראידמן

אחרי שסיירה בקומה התחתונה במעון ראש הממשלה בירושלים – ממשיכה ניקול ראידמן להסתובב בבית, והיום (רביעי) פרסמה סרטון מהקומה העליונה במעון. "המצב מזעזע, אף אחד פה לא חי באושר ופאר", סיפרה בדרמטיות בסרטון, "ככה לא חיים". בסרטון נראית ראידמן, חברתה של אשת ראש הממשלה שרה נתניהו, כשהיא מסיירת בין קירות עבשים לקרמיקה מתפרקת.

"קבלו את הקיר הכי יפה בישראל", היא אומרת בציניות ומצביעה על קיר עם עובש, "הריח לא עובר מצלמה, אבל הוא באמת וואו". ראידמן ממשיכה ונכנסת למטבח עליו אמרה כי "הוא נראה מזעזע. זה לא מטבח שאפשר לבשל בו, זה מטבחון ששותים בו קפה". לפני כשלושה חודשים סיירה בקומה התחתונה במעון, ולטענתה קיבלה תגובות לפיהן הקומה העליונה מטופחת יותר.

עוד בוואלה! NEWS:
מסתמן: מנדלבליט יודיע על הגשת כתב אישום נגד שרה נתניהו
פרשת המעונות: שרה נתניהו נחקרה פעם נוספת בלהב 433
ריבלין ליהודי ארה"ב: "בלתי נתפס לחזות בדגל נאצי על אדמת ארה"ב"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ראידמן במהלך הביקור/מערכת וואלה!, צילום מסך

"ציפיתי לברזים מזהב – ולא קיבלתי", אומרת ראידמן כשהיא מסיירת במטבח, ואז מראה את השולחן ומוחה – "זה השולחן שראש הממשלה שותה בו קפה בבוקר. אני לא יכולה לקרוא לזה מטבח, כי לא מבשלים במטבח הזה", היא מוחה ומראה את הרצפה, שבה הקרמיקה היא "באותו מצב כמו למטה".

ראידמן מבחינה במקום בתנור, ומספרת כי שרה נתניהו סיפרה לה שהתנור מקולקל, ולשאלתה מדוע הוא עדיין נמצא במטבח, ענתה לה נתניהו כי השתמשו בשעון שיש על התנור. "יהי זכרך ברוך, תנורי", מצרה ראידמן ומצלמת את התקרה באומרה ש"גם כאן התקרה מתפוררת על ראש הממשלה ורעייתו. נשבעת לכם, אני מזועזעת", היא מצהירה, וחותמת את הביקור המצולם.

עוד באותו נושא

"ככה המדינה שלנו נראית?" ניקול ראידמן מזועזעת

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המטבח בקומת המגורים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשבוע שעבר דווח בחדשות 2 כי היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט צפוי להודיע על הגשת כתב אישום נגד רעיית ראש הממשלה במסגרת פרשת המעונות. ההודעה על הגשת כתב האישום נגד נתניהו צפויה להתרחש לאחר יותר משנה מאז שהעבירה המשטרה המלצה לעשות זאת. ואולם, בפרקליטות ביקשו השלמות חקירה נוספות והתיק הועבר בחזרה אל פרקליטות מחוז ירושלים לצורך כך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully