וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשיא החופש הגדול: שיבושים בפתיחת חופי רחצה בתל אביב

17.8.2017 / 8:20

עיריית תל אביב הודיעה כי "עקב פעולה חד צדדית של מספר מצילים שנטשו את תחנות ההצלה" – חלים שיבושים בשירותי ההצלה בחופים אביב, בוגרשוב, גורדון ומציצים. תשעת החופים האחרים פועלים כסדרם

תל אביבים מצטננים במהלך השרב בים, 3 ביולי 2017. ראובן קסטרו
סוגרים את הים, מבלים בחוף/ראובן קסטרו

בשיאו של השרב ושל החופש הגדול, הודיעה הבוקר (חמישי) עיריית תל אביב, על שיבושים בפתיחת תחנות ההצלה בארבעה חופים בעיר - אביב, בוגרשוב, גורדון ומציצים. "עקב פעולה חד צדדית של מספר מצילים שנטשו את תחנות ההצלה במהלך היום ללא אישור ההנהלה וללא הסכמת ארגון העובדים, צפויים מחר שיבושים בפתיחת התחנות. יש להישמע להוראות המצילים והפקחים בחוף", נמסר אמש מעיריית תל אביב-יפו.

בשטח העיר ישנם 13 חופי רחצה בהם פועלים המצילים בחודש אוגוסט בין השעות 07:15 עד 18:45. בשנה שעברה שבתו המצילים ברחבי הארץ יותר מחודש, ובסיום השביתה הגיעו נציגי ההסתדרות והאוצר להבנות במסגרתן הוחלט כי שירותי ההצלה יהיו פתוחים שמונה חודשים בשנה, במקום שישה, כפי שהיה נהוג עד אז. במסגרת השביתה עבדו המצילים עד השעה 14:00 בלבד, בכל ימות השבוע.

עוד בוואלה! NEWS:
ריבלין ליהודי ארה"ב: "בלתי נתפס לחזות בדגל נאצי על אדמת ארה"ב"
בעבודה מנצלים את הריב בליכוד: "אצלנו אוהבים מתפקדים חדשים"
חיילים התלוננו על מקקים וחום - וליברמן בא לבדוק: "לזרז התקנת מזגנים בשיזפון"

תל אביבים מצטננים במהלך השרב בים, 3 ביולי 2017. ראובן קסטרו
המצילים נטשו - החופים ייסגרו/ראובן קסטרו

בשבוע שעבר טבעה למוות אישה כבת 60 בחוף הסלע בבת ים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה ממושכות שבסופן קבעו את מותה. חובש בכיר במד"א הדר סער סיפר כי "כשהגענו למקום, ראינו על קו החוף אישה כבת 60 כשהיא מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה לאחר שנמשתה מהים על ידי אנשים שהיו במקום. הענקנו לה טיפול רפואי שכלל פעולות החייאה מתקדמות וממושכות ובסופן נאלצנו לקבוע את מותה.

(עדכון ראשון: 21:10)

  • עוד באותו נושא:
  • טביעות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully