וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה לבג"ץ: "לא ניתן להמשיך את ההפגנות בפ"ת במיקום הנוכחי"

16.8.2017 / 17:56

בתגובה לעתירה נגד קיום ההפגנות סמוך לבית היועץ המשפטי לממשלה, הציעה המשטרה להעביר את ההפגנות מהשכונה בה הן מתקיימות, ל"פארק הגדול" בעיר. "ניתן לקיים את ההפגנות במקום חלופי, תוך קבלת רישיון"

צילום: ניב אהרונסון

"לא ניתן להמשיך עוד בקיום ההפגנות במיקומן הנוכחי", כך השיבה היום (רביעי) המשטרה לבג"ץ, בעתירה נגד קיום ההפגנות מול בית היועץ המשפטי לממשלה בפתח תקווה. במוצאי שבת התקיימה בשכונת כפר גנים בפתח תקווה ההפגנה ה-38 הקוראת לאביחי מנדלבליט להתקדם בחקירותיו נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, ואלפים הגיעו למחות.

עמדת המשטרה היא כי "ניתן לקיים את ההפגנות במקום חלופי והולם שתבחן משטרת ישראל, תוך קבלת רישיון לקיום ההפגנה, ותוך עמידה בתנאים שתקבע משטרת ישראל. לעניין זה, חלופה אפשרית בפתח תקווה היא 'הפארק הגדול', המתאים לקיום אירועים רבי משתתפים". את העתירה הגיש חבר מועצת העיר פתח תקווה, צדוק בן משה, בבקשה למנוע את המשך קיום ההפגנות.

עוד בוואלה! NEWS:
רק אחרי טראמפ - נתניהו גינה את הפיגוע בעצרת הניאו-נאצית
נתניהו בכנס סגור: "נעבוד למרות ה'פרגון' מהתקשורת - לא יעזור להם"
ברק הגיב לנאום נתניהו: "כשיפורסמו העדויות ייגמר המשחק, עליו להתפטר"

הפגנה נגד היועמ"ש מנדלבליט ומפגיני הליכוד בפתח תקווה 12 באוגוסט 2017. ראובן קסטרו, מערכת וואלה!
ההפגנה במוצ"ש האחרון, בנוכחות 2000 מוחים/מערכת וואלה!, ראובן קסטרו

בשבוע שעבר החליט בית המשפט על קיום ההפגנה במוצאי שבת, אך הביע נכונות לבחון מחדש את העתירה, על פי הנסיבות. הבקשה הוגשה ביום שישי, ובית המשפט החליט כי "סדר הזמנים לא מאפשר בירור העניין כנדרש".

בשבת האחרונה הגיעו כ-2,000 בני אדם להפגנה השבועית, המתקיימת זה כתשעה חודשים. מנגד, התקיימה הפגנה מטעם הליכוד, שמטרתה להביע תמיכה בראש הממשלה, בהשתתפות כ-500 בני אדם. אלדד יניב, ממארגני ההפגנה נגד מנדלבליט, נאם במקום ואמר: "תכניסו לעצמכם לראש. רק בזכות ההפגנות בפתח תקווה התחילו החקירות. גייסו שני עדי מדינה רק בזכותנו. ביבי צריך ללכת הביתה". קהל המפגינים השיב בצעקות – "ביבי הביתה".

דפני ליף, ממנהיגות המחאה החברתית, אמרה כי "לא באתי לכאן להחליף את נתניהו ולא באתי לכאן להכתיר ראש חדש למפלגת העבודה. איבדנו את הדרך". ליף ביקרה את יניב, בטענה שהוא חלק מהמערכת הפוליטית, וספגה קריאות בוז על כך מקרב חלק מהקהל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דפני ליף בהפגנה נגד היועמ"ש מנדלבליט ומפגיני הליכוד בפתח תקווה 12 באוגוסט 2017. ראובן קסטרו, מערכת וואלה!
ליף בהפגנה בפתח תקווה/מערכת וואלה!, ראובן קסטרו

יו"ר הקואליציה דוד ביטן, שארגן את הפגנת הנגד של הליכוד, דיבר עם הפעילים במקום ומחה על חוסר הצדק, לטענתו, בחקירות נתניהו. "אולמרט אהב עטים יקרים מאוד", אמר. "הסכום של העטים שלו בטוח עובר את המתנות שקיבל נתניהו. היועץ המשפטי לשעבר מזוז החליט לסגור לו את התיק על מתנות של עטי יוקרה. למה דין אחד לאולמרט ודין אחר לנתניהו?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully