וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: קב"ט מוסדות חינוך בראשל"צ החזיק כ-2,000 סרטוני פדופיליה

16.8.2017 / 12:00

ברשות הנאשם, חגי שפרינג, נמצאו גם תמונות הכוללות תוכן פדופילי, שהוחזקו במחשבו, בכונן חיצוני ובטלפון הנייד. הוא אף קיטלג את הקבצים על פי גילאי הקטינים וארצות מוצאם

הפרקליטות הגישה היום (רביעי) לבית משפט השלום בראשון לציון כתב אישום נגד חגי שפרינג, ששימש כקצין ביטחון במוסדות חינוך בעיר, בגין החזקת חומרים פדופילים ופרסומם. מכתב האישום נגד שפרינג, בן 53, עולה כי בחיפוש שנערך בביתו בתחילת החודש נמצאו 1,981 סרטונים וכ-30,326 תמונות ובהם תוכן פדופילי.

על פי כתב האישום, שפרינג שמר את הסרטונים והתמונות בתיקיות שונות במחשבו האישי, בדיסק קשיח נשלף, וכן בטלפון הנייד שלו. בסרטונים ובתמונות נצפו, בין היתר, תמונותיהם של קטינים בעירום המקיימים יחסי מין. שמות קבצי הסרטונים והתמונות שבהם החזיק הנאשם, כללו את גילאי הקטינים, מוצאם, ודירוג שניתן לתוכן הסרט. בנוסף, חלק מהקבצים מכילים את הביטוי Pedo, שהצביע על אופי החומר שנמצא על המחשב.

עוד בוואלה! NEWS:
מתחת למאבק על פסלי הגנרלים מסתתר הפצע המדמם של החברה האמריקנית
בשל מזוודה חשודה של תייר מפקיסטן: תחנת הרכבת ברחובות נסגרה לשעתיים
פרשת הלבנת ההון: הוארך מעצרו של החשוד הנוסף אודי נטע

בן 19 חשוד בהטרדה וסחיטה של מאה ילדים - שיחת טלפון עם אבי אשכנזי. מערכת וואלה!
יותר מ-1,900 סרטונים נמצאו ברשות הנאשם/מערכת וואלה!

בנוסף נטען כי החומר שנמצא ברשות הנאשם הושג באמצעות תוכנת שיתוף הקבצים Emule, שאפשרה לו להוריד את החומרים למחשבו, ואף לשתפם עבור אחרים המחפשים חומרים מסוג זה.

עו"ד אלירן אשכנזי, שהגיש את כתב האישום נגד שפרינג, כתב בבקשת מעצרו עד לתום ההליכים כי: "עד ליום מעצרו ב-1 באוגוסט, שימש כקב"ט מוסדות החינוך של עיריית ראשון לציון, ומכוח תפקידו הייתה לו גישה יומיומית לקטינים וקטינות. השילוב בין אופי תפקידו לחומרים שנמצאו מצביע על המסוכנות הרבה שנשקפת ממנו".

בית משפט בראשון לציון, מאי 2015. ראובן קסטרו
הפרקליטות טענה: "נשקפת סכנה מהנאשם". בית משפט השלום בראשון לציון/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully