וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסון בפורטוגל: 12 נהרגו מקריסת עץ ענק על מתפללים

16.8.2017 / 7:37

אנשים רבים התאספו בכנסייה שבאי מדיירה לרגל חג נוצרי חשוב, כשלפתע נפל עליהם העץ. עוד עשרות נפצעו, בהם תיירים זרים מצרפת ומגרמניה. "לבי עם המשפחות", אמר ראש הממשלה

תיעוד הקריסה

לפחות 12 בני אדם נהרגו מנפילת עץ בפסטיבל דתי באי הפורטוגלי מדיירה - כך דיווחו אתמול (שלישי) כלי התקשורת המקומיים. לפי רשת SIC, עוד 35 איש נפצעו כשהעץ נפל מחוץ לכנסייה בכפר שנמצא בגבעות המשקיפות על בירת האי פונצ'ל.

התאונה אירעה בזמן חג קתולי מרכזי, חג עליית מרים, שבו מציינים המאמינים את עלייתה של אמו של ישו לשמיים. הפסטיבל מושך אליו מאמינים רבים, ואלו התכנסו אתמול לפני התפילה.

פדרו רמוס, שר הבריאות של הממשלה המקומית, אמר כי עשרה בני אדם נהרגו במקום ועוד שניים מתו מפצעיהם בבית החולים. לדבריו, חלק מהפצועים הם תיירים זרים, כולל מגרמניה ומצרפת.

"מחשבותיי עם המשפחות והחברים של הקורבנות, ואני מביע סולידריות עם תושבי מדירה", אמר ראש ממשלת פורטוגל אנטוניו קוסטה. הנשיא מרסלו רבלו דה סוזה הגיע לאי כדי לנחם את משפחות ההרוגים.

סרטון חובבים שפורסם באתר של עיתון מקומי תיעד את הרגע שבו עץ ענק התרסק על הקהל, ואנשים רבים החלו לנוס על חייהם. צוותי החילוץ והכיבוי סייע לקורבנות וניסרו את העץ הקורס.

עוד בוואלה! NEWS:
ניגריה: 27 הרוגים בפיגוע התאבדות כפול בצפון-מזרח המדינה
האסון בסיירה לאון: מרוץ נגד השעון כדי למנוע התפרצות מגיפות
מנהיג קוריאה הצפונית: "נבחן את פעולות ארה"ב לפני שנתקוף"

צוותי חילוץ בסמוך לכנסייה במדיירה, פורטוגל, אחרי קריסת עץ, 15 באוגוסט 2017. צילום מסך מטוויטר, צילום מסך
צוותי חילוץ במדיירה, אתמול/צילום מסך, צילום מסך מטוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully