וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהנחיית היועמ"ש: המשטרה בודקת חשד לזיופים בבחירות להסתדרות

15.8.2017 / 21:52

שלושה חודשים לאחר הבחירות שהסתיימו בניצחונו של היו"ר אבי ניסנקורן, נבדקות הטענות של מטה המפסידה שלי יחימוביץ' להטיית ההצבעות. ההסתדרות: "לא נפל רבב בהליך הבחירות, נסייע לבדיקה"

צילום: מטה עוגנים

המשטרה בודקת חשד לזיופים בבחירות להסתדרות, שבהן ניצח לפני שלושה חודשים אבי ניסנקורן את חברת הכנסת שלי יחימוביץ'. במטה יחימוביץ' טענו מאז הבחירות לאי סדרים בהצבעה, ודרשו לקיים בחירות חוזרות.

הערב (שלישי) דווח בחדשות 2 כי הבדיקה נפתחה ביחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה), בהנחיית פרקליט המדינה שי ניצן ובאישור היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט. הבדיקה תתמקד בשאלה אם יש תשתית ראייתית המצדיקה מעבר לחקירה פלילית מלאה בפרשה.

שלי יחימוביץ' ואבי ניסנקורן בבית המשפט המחוזי בתל אביב בדיון בעניין הבחירות להסתדרות, מאי 2017. דנה ירקצי
יחימוביץ' בעתירה בבית המשפט/דנה ירקצי

החוקרים בוחנים חומרים שהגיעו בשבועות האחרונים ליחידת להב 433, המעלים חשדות לכאורה לזיוף קולות בהצבעה - שהסתיימה בניצחון של ניסנקורן עם כ-63% מהקולות. על פי הדיווח, "מנדלבליט נחשף לחלק מחומרי החקירה, ואמר כי על פניו נשקפת מהם חומרה ויש לבררם בהקדם".

אתמול דחה בית המשפט המחוזי את תביעתה של יחימוביץ' לקיום בחירות חוזרות בהסתדרות, וקבע כי הסמכות לדון בטענות נתונה לרשות השיפוט של ההסתדרות.

מההסתדרות נמסר בתגובה: "נודע לנו על קיום הבדיקה מהפרסום בכלי התקשורת ואנו בטוחים שלא נפל רבב בהליך הבחירות. בכל מקרה, נסייע לכל הליך בדיקה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לא נפל רבב בהליך". ניסנקורן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully