וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדי נהג המשאית שנהרג בכביש 4: "היה אדם אחראי; זו תאונה תמוהה"

15.8.2017 / 17:52

ילדיו של אליחי טדרי, שנהרג בהתרסקות הגשר בבני ברק, סיפרו על "אדם עם לב ענק" שהיה בעבר קצין רכב ואחראי על בידוק רכבים כבדים. "לא הגיוני לנו מה שקרה שם. איך דווקא הוא לא שם לב?"

עריכה: יאיר דניאל

ילדיו של אליחי טדרי, נהג המשאית שנהרג הלילה בקריסת הגשר בכביש 4, ספדו לו הבוקר והתקשו לעכל את הבשורה המרה שנחתה על המשפחה. "חברה שלו הייתה אמורה לאסוף אותו", סיפר ליאב. "ואז היא ראתה את התאונה בנתיב הנגדי והבינה שזה הוא. הוא רק התחיל עבודה חדשה, עבד שנים בתחומי המנופים ובמערבלי בטון. היה קצין רכב שנים בצה"ל. אבא עזר המון לזולת. אבא טוב וסבא טוב, היה קשור מאוד לילדים והנכדים שלו".

ליאב ואחותו, שפרית, סיפרו על אדם אחראי וכי התאונה של אביהם לא מאפיינת את התנהלותו. "הוא בן אדם לב ענק. מאוד אחראי לכל מה שקורה בכביש, ולכן לא הגיוני לנו מה שקרה שם. בגלל שהיה בצבא אחראי על בידוק ותקינה של רכבים כבדים, היה לנו מאוד תמוה שדווקא הוא לא שם לב לתקלה במשאית".

גשר גהה (קוקה קולה) בבני ברק קרס לאחר שמשאית פגעה בו 14 באוגוסט 2017. כבאות פתח תקווה, מערכת וואלה! NEWS
פעולות חילוץ המשאית, אמש/מערכת וואלה! NEWS, כבאות פתח תקווה

לפנות בוקר הסתיימו העבודות לפינוי המשאית והגשר, והכביש נפתח לתנועה בשני הכיוונים. מחקירה ראשונית של אגף התנועה ושחזור הנסיעה, עולה כי טדרי יצא מחולון ועלה על כביש 4. הוא הספיק לחצות ארבעה גשרי הולכי רגל לאורך כביש 4, שכולם מתנשאים לאותו גובה. באזור גבעת שמואל עצר הנהג את המשאית וזרוע המנוף הורמה לגובה של 5.05 מטרים, ובהמשך הנסיעה פגעה בגשר שקרס, הניפה אותו באוויר ואספה אותו קדימה. לא ברור אם היא הורמה בשל תקלה טכנית במנוף או בשל טעות אנוש.

במשטרה ממתינים לחוות דעת של מהנדס באשר לתקינות הנתיב הדרומי של הגשר, כדי לפתוח אותו לתנועה בשעות הבוקר לנסיעה מצפון לדרום. במקום פעלו במשך כל הלילה לפינוי הקורה שקרסה והמשאית כדי לאפשר את פתיחת הכביש גם לכיוון צפון. מדובר באחד מעורקי התחבורה המרכזיים של ישראל ולכן נעשה מאמץ עילאי כדי לפתוח את הכביש לכל הכיוונים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ניסיונות החילוץ של המשאית בכביש 4, אוגוסט 2017. יותם רונן
פעולות החילוץ והרמת הגשר, אמש/יותם רונן

בגלל משקל הגשר, חלק מזרועות המנוף ננעצו בכביש, מה שהקשה את החילוץ של המשאית. לשם כך נאלצו להשתמש גם במנוף כבד וגם בשופל שהובא כדי לגרור את המשאית ולחלץ אותה מתחת לקורה.

זכי הלר, דובר מד"א, אמר כי "חתיכה מהגשר פשוט קרסה. כרגע נעשים מאמצים להעריך מה מצב הלכוד". לדבריו, "זהו גשר בטון כבד וגדול. הוא מחץ את הקבינה של המשאית".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
העבודות אתמול באזור התאונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת התאונה, אמש/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully