וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים בהלבשה תחתונה יצאו להפגין ברחוב למען נישואים גאים

19.8.2017 / 0:02

זה ודאי ימשוך את תשומת הלב שלהם: עשרות נשים לבושות בתחתונים, תחרה וביריות יצאו לרחובות סידני כדי לשכנע אנשים להצביע במשאל העם הקרוב למען נישואים גאים

Honey Birdette Facebook

עשרות נשים בהלבשה תחתונה יצאו להפגין ברחובות סידני, אוטסרליה, במסגרת קמפיין למען שוויון בנישואים. הנשים נשלחו ע"י מותג ההלבשה התחתונה, האני בירדט, והן נשאו שלטים הקוראים "עשו אהבה, לא משאל עם". כשהן לבושות בתחרה, תחתונים וביריות הן צעדו מרחוב פיט שבמרכז סידני למדרחוב מרטין פלייס כדי לעורר מודעות להצבעה הקרובה בנושא נישואים חד מיניים - אך לא רק.

על פי דף הפייסבוק של המותג, ההפגנה נועדה גם להעצמה נשית ולעידוד שוויון בין המינים. למארגנים היה חשוב לקיים את המצעד לפני ה-24 באוגוסט, שזהו היום האחרון שניתן להירשם כדי להצביע בדואר בנוגע לנישואים חד מיניים. הצעדה תוכננה גם כדי לתמוך במייסדת ומנכ"לית מותג ההלבשה התחתונה, אלואיז מונאגאן, חברה בקהילה הגאה שנשואה לאישה.

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

הדוגמנית יצאה לטייל ברחוב חצי ערומה - האם מישהו ישים לב?

לכתבה המלאה

"זו לא מחאה", אמרה דוברת החברה, "זו חגיגה של שיוויון נשי והעצמה נשית, שתוכננה ובוצעה בידי נשים". ההפגנה נועדה בעיקרה לעודד צעירים לקחת יוזמה ולהשתתף בהצבעה ההתנדבותית והשנויה במחלוקת המתוכננת להתקיים ב-12 בספטמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully