וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ילדה נהרגה וחמישה נפצעו בהתנגשות רכב בפיצרייה; הרקע נבדק

האירוע התרחש בעיר ספט-סורט שבמחוז סן א-מר שממזרח לבירה פריז כשרכב עלה על המדרכה והתנגש במסעדה. נהג הרכב הפוגע נעצר והמשטרה בוחנת את נסיבות התקרית. לפי דיווחים, לא מדובר בטרור

רכב התנגש בפיצרייה בעיר ספט-סורט שבמחוז סן א-מר בצרפת, גוסוט 2017. טוויטר, צילום מסך
צרפת, הערב/צילום מסך, טוויטר

ילדה בת שמונה נהרגה וחמישה בני אדם נפצעו הערב (שני) בעיר ספט-סורט במחוז סן א-מר שממזרח לפריז בירת צרפת כשרכב עלה על המדרכה והתנגש בפיצרייה - כך דיווחה רשת הטלוויזיה BFMTV. נהג הרכב הפוגע נעצר אך הרקע לתקרית טרם התברר. לפי דיווחים מקומיים, לא מדובר בטרור.

ביום רביעי נפצעו שישה חיילים צרפתים באירוע דריסה בפרבר של פריז במהלך סיור באזור. שניים מהחיילים נפצעו באורח קשה, והיתר באורח קל. לפי דיווח של רשת BFMTV, נעצר חשוד בכביש מצפון לפריז בתום חילופי אש. גורם במערכת המשפט בצרפת אמר לסוכנות הידיעות רויטרס כי החשוד לא היה חמוש בעת המעצר וכי שוטר אחד נפצע מירי כדור תועה.

רכב התנגש בפיצרייה בעיר ספט-סורט שבמחוז סן א-מר בצרפת, גוסוט 2017. טוויטר, צילום מסך
צרפת, הערב/צילום מסך, טוויטר

לפי ראש עיריית לבלואה-פרה, פטריק בלקני, הפרבר שבו אירעה התקרית, מכונית מסוג BMW בצבע כהה פגעה בחיילים וכי מדובר ב"מתקפה מכוונת, ללא ספק". הפרבר נמצא במרחק של חמישה קילומטרים מאתרים מרכזיים בפריז, כמו מגדל אייפל וארמון האליזה. ראש הממשלה אדוארד פיליפ אישר בהמשך כי החשוד שנעצר בכביש המהיר מעורב בתקרית הדריסה. כתב של סוכנות "רויטרס" דיווח כי במקום נמצאה מכונית BMW מנוקבת כדורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully